Hvis Googlebot har været forbi din side, kan du under Betjeningspanel under kolonnen Gennemgangsfejl kigge under linket Ikke fundet. Her vil du få vist URLs der peger på din 404-side (siden blev ikke fundet). Hvis du generer et sitemap, er det også her du skal holde øje med, om Google finder fejl i det.
I øvrigt ville jeg være varsom med at bruge sitemaps, da du risikerer, at noget af dit indhold ikke bliver fundet - eller i værste fald, at der er såkaldt duplicat content, som gør at Google straffer dig og slet ikke indekserer dine sider. Et konkret eksempel: Jeg skiftede for nylig fra OsCommerce til Prestashop, så alle mine links var fint indekserede med
http://domain.dk/catalog/nogetindhold, men det hed siderne jo ikke i den nye shop. Jeg generede så et sitemap for at forsøge at lokke Google til at komme forbi og opdage mine nye URLs. Det sitemap jeg generede indeholdte to linier for hvert produkt - en for den engelske version af sitet (som jeg slet ikke bruger) og en for den danske. Det betød, at Google straffede mig for duplicate content og slet ikke indekserede min shop. Jeg prøvede så med en anden sitemap generator og blev stadig ikke indekseret - men Google fandt imellemtiden selv ud af, at det gamle site ikke duede mere. Efter tre uger besluttede jeg slette mit sitemap (for det kan altså virkelig ses på statistikken og ordrene, når folk udelukkende skal finde dig på Google Adwords). Dagen efter jeg slettede mit sitemap, var min nye shop indekseret
Så jeg bruger ikke sitemaps hverken på min PrestaShop eller min anden shop som stadig kører i OsCommerce. Hvis jeg tjekker dit site i google, finder den 1020 links. Nu ved jeg ikke, hvor mange produkter du har, men det er da pænt mange sider der er indekseret. Hvis der findes sider, som du ikke ønsker indekseret, kan du vha en robots.txt fil fortælle Google, hvad den ikke skal indeksere.