[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4493: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression'
 OpenForum.dk • Vis emne - Paypal - kan man....?

Paypal - kan man....?

Generelle spørgsmål og debat.

Redaktør: Redaktionen

Paypal - kan man....?

Indlægaf Chritte » 2010-05-1 21:57

Hej

Min kunde skal bruge en løsning til at modtage kortbetaling i forbindelse med messe osv., men behovet/omsætning er trods alt ikke større end han gerne vil spare en terminal og vil forøvrigt også gerne samle alt i Paypal..

Paypal tilbyder selv en "Virtual Terminal", men kun i USA.. Der kan man taste kortoplysninger direkte ind uden en masse data, således den fungerer som en slags online terminal..

Nogen der ved om der findes andre muligheder? Men selvfølgelig helst til Paypal og uden de store omkostninger...

Jeg har derudover prøvet mig lidt frem med at lave en helt enkel "Test" webshop kun til dette formål, og måske bruge den som en slags "terminal". Man kan oprette firmaet som bruger og så har man kun har en vare til 1 kr, som man så bare kan vælge f.eks 199 stk af og dermed få det ønskede beløb overført til paypal betaling.. Dette fungerer som sådan også ok, men der er mange "trin" og klik for at nå frem.. Nogen der ved om man måske kan korte dette op og gøre processen hurtigere..?

Håber der er nogen der kan hjælpe...
Chritte
Novice
Novice
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 2010-04-9 00:24

Tilbage til Generel debat

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 16 gæster

cron