[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4493: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression'
 OpenForum.dk • Vis emne - Implementering af download

Implementering af download

Generelle spørgsmål og debat.

Redaktør: Redaktionen

Implementering af download

Indlægaf TazMania » 2009-08-31 20:55

Hejsa,

Jeg har fornyligt implementeret muligheden for download af filer i min osCommerce løsning, som gik rimelig smertefrit.
Men jeg søger nu muligheden for at man i sin ordrebekræftelse, som man modtager på e-mail, enten får et direkte link til download af ens fil, eller får en lille notits noget ala.
"Tak for ordren, du skal logge ind på din konto ( link til login siden ) for at downloade filen"

Jeg har været inde at kigge i checkout_process.php da det må være denne fil, jeg skal have skrevet noget php kode i, men da jeg er rimelig ny til php ( koder til daglig i asp classic ) kan jeg kun se at jeg højtsansynlig skal ned under download_enabled.

Nogen af jer som har leget med dette og som kan hjælpe ? :)

Mvh.
TazMania
Novice
Novice
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 2009-08-31 20:45

Re: Implementering af download

Indlægaf TazMania » 2009-09-29 19:01

Hej igen,

Måske lidt sent, men jeg fik selv kodet en løsning.. og så fik jeg lært lidt php også :)

Mvh.
TazMania
Novice
Novice
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 2009-08-31 20:45

Re: Implementering af download

Indlægaf pertho » 2009-09-29 19:28

Jamen, der er da dejligt ----- for dig :!:

Så er god tone herinde at skrive [LØST] foran overskriften i første indlæg, samt SKRIVE HVAD LØSNINGEN ER.

Openforum er en side, som går meget op i vidensdeling. Derfor er det god kutume at lægge ALLE løsninger offentlig.
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25


Tilbage til Generel debat

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 13 gæster

cron