Hvad nu hvis ...
Man klikker på dette link :
Så ender man på en generel informations side for "DIBS".
Under Faktura spørgsmål klik da på "Opsigelse af din DIBS aftale".
Du ender nu på en form hvor du kan online opsige din aftale.
MEN - tryk nu på "Opsigelse af din DIBS aftale" (blå link i toppen).
Klik herefter på "mere.."
Du ender nu på en anden form - og kan endnu engang klikke på "Opsigelse".
Nu ender man et helt andet sted
Du kan også springe alt ovenstående over - og hoppe direkte dertil her
Det jeg synes der er rigtig spændende er jo linket til "betingelse for opsigelse" ..
Hvis man så lige læser pkt. 4 .. jeg citerer ...
4. Priser og betaling
DIBS A/S forbeholder sig ret til i hvert kalenderår uden varsel at hæve priserne med op til 5% årligt. Ved prisændringer herudover er DIBS A/S forpligtiget til skriftligt at informere Forretningen med tre måneders skriftligt varsel.
DIBS A/S er herudover berettiget til at hæve priserne som følge af udefra kommende forhold, som DIBS ikke har indflydelse på, herunder ændret lovgivning, nye myndighedsforskrifter, nye krav og retningslinier fra indløsere el. lign.
Alle fakturaer forfalder til betalinger 14 dage fra fakturadato. Ved forsinket betaling betales morarenter efter Rentelovens regler samt påkravsgebyr i henhold til DIBS A/S prisliste og eventuelt andre inddrivelsesomkostninger.
DIBS A/S forbeholder sig ret til at opkræve et fakturagebyr, med mindre Forretningen er tilmeldt auto-matisk betaling via PBS.
Så vil jeg mene at ALLE kan opsige deres kontrakt med DIBS med øjeblikkelig virkning.
Da INGEN af os har modtaget en varsling om den uhyrlige stigning i prisen.
Dette er mit 1. indlæg. (tror jeg nok).
Så bær over med mig - hvis der er noget der er lidt uforståeligt.
Men under alle omstændigheder - så står jeg også for at skulle skifte fruens betalings system.
Men mon ikke hele hendes site lige trænger til en overhaling efterhånden
Hilsen
Bjarne.