[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4493: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression'
 OpenForum.dk • Vis emne - Quickpay og kortgebyr

Quickpay og kortgebyr

Generelle spørgsmål og debat.

Redaktør: Redaktionen

Quickpay og kortgebyr

Indlægaf cmodt » 2009-10-3 15:22

Efter alt det med Fribetaling/DIBS, så har jeg valgt, at det fremover bliver Quickpay der skal håndtere mine betalinger. Installation foregik uden problemer, men kortgebyr bliver ikke beregnet korrekt.
Kunder der betaler med dankort skal ikke opkræves gebyrer i min shop, men både danske og udl. mastercard, visa-electron mv. får lov til selv at betale.

Problemet er bare, at modulet er sat op til at kunne opkræve et fast gebyr + en procentdel - men sådan beregnes de gældende kortgebyrer jo ikke. Danske kort pålægges et gebyr på 1,25% (min. 0,70kr) og udl. kort 3,75% (min. 1,95kr). Er der nogen der har haft held til at ændre dette, eller ved hvordan man bærer sig ad med det???
cmodt
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 35
Tilmeldt: 2006-06-27 13:49

Re: Quickpay og kortgebyr

Indlægaf cmodt » 2009-10-5 16:02

Jeg må gå ud fra, at ingen ved hvordan det rettes, men er der så nogen der ved, hvordan man sletter alt vedr. kortgebyr i quickpay modulet?

Hvis jeg bare sletter gebyrer i admin, så slår den alle betalingskort sammen til 1 valgmulighed i shoppen, og det kan jeg ikke bruge til en dyt. Men hvis alt vedr. gebyrer kan slettes fra shoppen, så kan jeg installere et korrekt gebyr modul.

Håber nogen kan hjælpe.
cmodt
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 35
Tilmeldt: 2006-06-27 13:49

Re: Quickpay og kortgebyr

Indlægaf w3 » 2009-10-6 10:33

Hej cmodt

Umiddelbart ser min opsætning af QP-modulet vedr. gebyr således ud:

Group 1 Payment Options
dankort, edankort

Group 1 Payments fee
1.25:0.10

Def. på tallene:

1.25 = fast gebyr
0.10 = procentdel

Jeg håber dette giver mening for dig :)
Lars
Brugeravatar
w3
Moderator
Moderator
 
Indlæg: 1219
Tilmeldt: 2004-10-18 23:15
Geografisk sted: Aulum

Re: Quickpay og kortgebyr

Indlægaf cmodt » 2009-10-6 15:55

Ja, men så opkræver du heller ikke det korrekte kortgebyr - se inde på pbs-international.dk for kortgebyrer.
Nu er mit problem så ikke dankortgebyret, men de andre... Men uanset hvad, så er Quickpay modulet ikke korrekt.
cmodt
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 35
Tilmeldt: 2006-06-27 13:49


Tilbage til Generel debat

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster

cron