[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4493: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression'
 OpenForum.dk • Vis emne - Easy Populate - oprettelse af nye varer. HOW?

Easy Populate - oprettelse af nye varer. HOW?

Generelle spørgsmål og debat.

Redaktør: Redaktionen

Easy Populate - oprettelse af nye varer. HOW?

Indlægaf MichaelJDK » 2009-12-2 09:37

Hej.
Jeg søger en nem måde at opdatere priser hentet fra en bestemt kategori. Jeg har ledt længe, og efter igen og igen at have stødt på Easy Populate, har jeg besluttet mig for at give det en fair chance.
Jeg har en frygteligt masse varer, og skal have mulighed for at opdatere disse nemt og bekvemt. Så langt er Easy Populate (EP) i orden.
Dernæst skal jeg have mulighed for at kunne hente varer der ligger i en bestemt kategori og uploade disse igen - f.eks. med nye priser. Dér består EP også.

Men! Hvad nu hvis der er en ny vare og derfor et nyt vare nr i blandt? Nogen nem måde at styre det på? og kan EP finde ud af at oprette et vare nr hvis det ikke allerede findes i databasen?

F.eks. så henter jeg varer fra en bestemt kategori, og der findes flg. vare nr:

01
02
03
04


nu opdaterer jeg så min prisliste i kategorien (med ovenstående varenumre) og nu ser listen således ud:

01
02
03
04
10
34
43


Kan jeg få EP til at oprette disse varenumre? (10+34+43) Hvis ja, hvilke tabeller skal jeg så eksportere for at den gør det? Alternativt så er der kun den manuelle vej tilbage(??) og det ville være skod :cry:

Håber at der er nogen som forstår mig :)

På forhånd,
tak for hjælpen


------
Michael
MichaelJDK
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 73
Tilmeldt: 2008-10-22 08:58

Re: Easy Populate - oprettelse af nye varer. HOW?

Indlægaf MichaelJDK » 2009-12-10 02:06

Er der ingen som kan svare på dette spørgsmål? Come on... det er jo jul! 8)
MichaelJDK
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 73
Tilmeldt: 2008-10-22 08:58

Re: Easy Populate - oprettelse af nye varer. HOW?

Indlægaf MichaelJDK » 2010-01-4 09:19

Banker lige denne til tops en sidste gang... jeg behøver virkeligt denne feature!

Mvh,
MichaelJDK
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 73
Tilmeldt: 2008-10-22 08:58

Re: Easy Populate - oprettelse af nye varer. HOW?

Indlægaf Kennith » 2010-01-7 05:26

Jo Easy Populate kan også klare oprettelsen af varer. Du eksportere bare de kolonner som du vil have indsat med de nye varer og så udfylder du oplysningerne ofline og til sidst læser du din CSV fil ind igen og vupti hvis ikke vare findes i forvejen så bliver den oprettet. Du skal dog efterfølgende uploade billederne via FTP men du kan godt indsætte stien til billedet i EP.

Så den korte version EP kan alt det du ønsker
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg


Tilbage til Generel debat

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 11 gæster

cron