[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4493: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression'
 OpenForum.dk • Vis emne - Problemer med Quickpay i OsCommerce

Problemer med Quickpay i OsCommerce

Spørgsmål og svar om installation af osCommerce standardpakke.
Problemer med contribution kan indlægges i Contributions.

Redaktør: Redaktionen

Problemer med Quickpay i OsCommerce

Indlægaf Jeppe » 2011-05-10 23:25

Kære Openforum'er


Jeg er i fuld gang med at opsætte quickpay i vores OsCommerce 2.2 RC2 shop, og nu ser det efterhånden ud til at køre, tingene kan lægges i kurven, man kan komme ind til Quickpay og indtaste oplysninger og det hele, og når man returneres fra quickpay kommer man tilbage til en fin bekræftigelsesside.
Desværre sker der det (eller der sker nok nærmere ikke det) at ordren ikke registreres i oscommerce-systemet, og indkøbskurven tømmes ikke. Ordren er imidlertid fint registreret hos quickpay.

Jeg har gloet rundt for at se om andre har haft samme problemer, og læst mig til at de normalt hænger sammen med at php kører i version 5.3, men det gør det ikke hos os. Vi har i øvrigt webhotel hos surftown hvis det er brugbar viden.

Derfor vil jeg høre om I har et trick? :)

På forhånd rigtig mange tak.


Kh Jeppe
Jeppe
Novice
Novice
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 2011-05-10 23:16

Re: Problemer med Quickpay i OsCommerce

Indlægaf Kennith » 2011-05-23 16:46

Prøv at gå ind under Værktøjer/Tools og kig på serverinfo find session_use_only_cookies hvad står den til?
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg

Re: Problemer med Quickpay i OsCommerce

Indlægaf Kennith » 2011-05-23 16:48

Har du lagt Gebyret op kunden via QuickPay manageren det fungere nemlig ikke sammen med det nuværende modul. Du skal i givet fald istedet opsætte det i shoppen
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg


Tilbage til Installation og konfiguration

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 35 gæster

cron