[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4493: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression'
 OpenForum.dk • Vis emne - Fejl Ved Checkout Success

Fejl Ved Checkout Success

Spørgsmål og svar om installation af osCommerce standardpakke.
Problemer med contribution kan indlægges i Contributions.

Redaktør: Redaktionen

Fejl Ved Checkout Success

Indlægaf John J » 2011-08-13 19:38

Hej Alle,

Håber nogen kan hjælpe med et problem der giver mig grå hår!

Jeg har to sprog installeret i shoppen. (Dansk og Engelsk) installeret

På Engelsk fungerer hele checkout perfekt.. Det vil sige at når en ordre er lagt, så ender kunden på /oscommerce_st/catalog/checkout_success.php Hvor det bekræftes at ordren er gennemført.

Det underlige er, at det ikke fungerer på Dansk!

Jeg har forsøgt at kopiere teksten fra den engelske version /oscommerce_st/catalog/includes/languages/english/checkout_success over i det danske sprog modul: "/oscommerce_st/catalog/includes/languages/danish/checkout_success

lige lidt hjalp det!

Problemet opstår lige efter kunden klikker på knappen for "Godkend ordre" Denne kanp kalder /oscommerce_st/catalog/checkout_process.php og her ender den så med at melde om fejl.

Denne fejl (HTTP 500 intern serverfejl) betyder, at et serverproblem på det websted, som du besøger, forhindrede visning af websiden.

Jeg har checket og knappen "Godkend ordre" når det er på engelsk, og den kalder samme URL /oscommerce_st/catalog/checkout_process.php
John J
Novice
Novice
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 2011-08-13 19:22

Re: Fejl Ved Checkout Success

Indlægaf Kennith » 2011-08-14 21:42

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder du og opstår fejlen med alle eller kun nogen?
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg

Re: Fejl Ved Checkout Success

Indlægaf John J » 2011-08-14 22:26

Hej Kennith,

Jeg er blevet lidt klogere.. Fejlen opstod i forbindelse med jeg ville redigere teksten i den danske Checkout_success ... Her fik jeg af vane skrevet noget html kode ind for at få Bold tekst : "<b> og </b>" - jeg fik også savet..

Problemet opstår med alle betaingsformer, dog igen kun som sagt når Dansk er valgt som sprog.

Ordren bliver genneført, men kunden ender som sagt ikke på Checkout_Success siden..

Fra quickpay for jeg følgende besked (kun hvis kunden har valgt dansk)

Kald til callbackurl
"http://xxxxxxxx.dk/oscommerce_st/catalog/checkout_process.php?osCsid=l2788e2gglm72bogtv1aefrc51"
fejlede for ordrenummer "15214" med: Serveren svarede tilbage med status kode "500"

Den sidste del "osCsid=l2788e2gglm72bogtv1aefrc51" er variabel, og relaterer til den aktulle ordre.

Jeg går ud fra at den callback URL Quickpay bruger, er den samme uanset om kunden har valgt Engelsk eller Dansk, så logikken siger at fejlen på ligge hos mig i de danske filer..
John J
Novice
Novice
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 2011-08-13 19:22


Tilbage til Installation og konfiguration

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 31 gæster

cron