[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
 OpenForum.dk • Vis emne - Der kan skrives til konfigurationsfilen?

Der kan skrives til konfigurationsfilen?

Spørgsmål og svar om installation af osCommerce standardpakke.
Problemer med contribution kan indlægges i Contributions.

Redaktør: Redaktionen

Der kan skrives til konfigurationsfilen?

Indlægaf MRasmussen » 2011-09-5 20:44

Advarsel: Der kan skrives til konfigurationsfilen: /customers/3/8/1/mirakelsvampen.dk/httpd.www/includes/configure.php. Dette udgør en potentiel sikkerhedsrisiko - Sæt venligst de rigtige rettigheder på filen.
Skal væk

Har efterhånden ledt overalt på nettet efter et svar der opfylder dette, men uden held.
Vær sød at supporte mig hvis i kender til svaret, istedet for at sende mig inde i søgemaskinen som jeg har ledt i 100 timer nu..

Har prøvet skifte CHMOD til 444, 644, 777 stortset alt, uden held..
Hostet fra One.com

På forhånd tak
MRasmussen
Novice
Novice
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 2011-09-5 20:39

Re: Der kan skrives til konfigurationsfilen?

Indlægaf Kennith » 2011-09-12 22:14

Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg

Re: Der kan skrives til konfigurationsfilen?

Indlægaf agentjensen » 2011-09-13 07:49

eller hente et lille contrib på modersiden som hedder noget ala "protection" og installere det - så styrer du det via admin.

Og hvis du prøver søgefunktionen her på siden vil du få adskillige svar .... det er et meget kendt spørgsmål, der er svaret på mange gange.

/Agentjensen
KUN en tåbe frygter ikke PHP :-)
agentjensen
Ekspert medlem
Ekspert medlem
 
Indlæg: 1418
Tilmeldt: 2007-01-4 17:47
Geografisk sted: Halskov v/Skive

Re: Der kan skrives til konfigurationsfilen?

Indlægaf Puchbrugtdele » 2012-10-13 12:17

Hej

Jeg er ikke lige klar på alt det her, men har også fejlen, da jeg ligger på One.com

Jeg har betalt for at få biksen lagt op, men har fået mail om at jeg skal rette henvendelse til min udbyder omkring problemet, de giver aben videre og skriver at det er op til mig/dem der opsætter biksen?

Jeg betaler gerne for at få fejlen rettet, jeg er dog nået dertil at hverken One.com eller dem der opsætter min biks skal have denne ordre, findes der en fornuftig udbyder eller privatperson der vil rette fejlen naturligvis mod betaling.

Kan træffes på mail bf@fi-g.dk
Puchbrugtdele
Novice
Novice
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 2012-10-13 12:08


Tilbage til Installation og konfiguration

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 13 gæster

cron