Hej
Jeg er helt nyt på denne side og har læst og læst og læst. Det her indlæg er nok det, som kommer nærmest mit problem. Jeg vil nemlig have slået min lagerstatus til. Den er pt slået fra.
Jeg har købt en shop, som er ca 6 år gammel. Min webmaster har opdateret den til den nyeste version, hvilket jeg er glad for. Men... for der er desværre nogle men'er.... Jeg har opdaget at når jeg skriver til ham med ting, der skal rettes, sker der ikke noget. Derfor er jeg selv gået igang nu. For vente mere, det vil jeg ikke.
Spørgsmål 1
En af tingene er, at lagerstatus er slået fra. Der er varer som står i minus og stadig er sådan folk kan købe dem. Ej godt. Hvordan slår jeg lagerstatus til igen, sådan varen forsvinder fra kundens side og jeg får en besked om at jeg skal købe varer ind.
Spørgsmål 2
Kan jeg slå noget til, sådan jeg kan få besked, når der er x antal stk tilbage - jeg definerer x ud for hver enkelt vare.
Spørgsmål 3
Kan jeg printe en lagerliste ud. Hvis ja, hvordan
Jeg håber virkelig, at I kan hjælpe mig
Jeg vil lige oplyse, at jeg ikke er en haj til kodning, så jeg håber, I vil skrive svaret, sådan en kode-fatsvag kan forstå det
Godt nytår
På forhånd tusind tak
Mange hilsner Lise