[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
 OpenForum.dk • Vis emne - LØST: Hvordan laver jeg et popup link.

LØST: Hvordan laver jeg et popup link.

Spørgsmål og svar om installation af osCommerce standardpakke.
Problemer med contribution kan indlægges i Contributions.

Redaktør: Redaktionen

LØST: Hvordan laver jeg et popup link.

Indlægaf agentjensen » 2009-01-5 20:03

Hej alle.

Jeg har 2 situationer hvor jeg gerne vil lave popup når man klikker på et link i min shop.

1:
Den ene er i footer.php - hvor jeg gerne vil have dette link til at åbne i et nyt vindue:
<a href="<?php echo tep_href_link('privacy.php')?>"><?php echo BOX_INFORMATION_PRIVACY?></a>

2:
Den anden er næsten samme slags link - blot fra en infoboks
<a href="' . tep_href_link(FILENAME_PRODUKTINFO) . '">' . BOX_INFORMATION_PRODUKTINFO . '</a>

Først og fremmest søger jeg en ren popup.

- derefter hvis muligt i begge tilfælde - ud over popup - kan man også lave det så det popper up i en bestemt størrelse?????


Meningen er at når man klikker på "handelsvilkår" eller andre info links - så åbner det i et pop-up istedet for i shoppen. - så kan man lukke popup vinduet og er tilbage på forsiden af shoppen :-)

Gir det mening :shock:

Mvh

AgentJensen / Michael.
Senest rettet af agentjensen 2009-01-6 11:10, rettet i alt 1 gang.
KUN en tåbe frygter ikke PHP :-)
agentjensen
Ekspert medlem
Ekspert medlem
 
Indlæg: 1418
Tilmeldt: 2007-01-4 17:47
Geografisk sted: Halskov v/Skive

Re: Hvordan laver jeg et popup link.

Indlægaf pertho » 2009-01-5 20:12

pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25

Re: Hvordan laver jeg et popup link.

Indlægaf agentjensen » 2009-01-6 07:48

Er der ikke noget jave eller script der også skal sættes ind???

Prøver at lege lidt.

Michael.
KUN en tåbe frygter ikke PHP :-)
agentjensen
Ekspert medlem
Ekspert medlem
 
Indlæg: 1418
Tilmeldt: 2007-01-4 17:47
Geografisk sted: Halskov v/Skive

Re: Hvordan laver jeg et popup link.

Indlægaf agentjensen » 2009-01-6 11:09

Sådan løste jeg det:

Indsatte dette i footer.php alle øverst oppe:
<script language="javascript"><!--
function popupWindow(url) {
window.open(url,'popupWindow','toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no,resizable=yes,copyhistory=no,
width=415,height=320,screenX=150,screenY=150,top=150,left=150')
}
//--></script>


Ændrede denne:
<a href="<?php echo tep_href_link('privacy.php')?>"><?php echo BOX_INFORMATION_PRIVACY?></a>

til:
<a href="javascript:popupWindow('privacy.php')"><?php echo BOX_INFORMATION_PRIVACY?></a>


Så har jeg lavet en ny header, footer til brug i de sider der popper op og fjernet colum_left & Right fra siderne.


Kan ses indefor de næste døgn på http://www.agerholm.com/shp/ prøv linkene i footeren


Bingo.

Mvh

AgentJensen
KUN en tåbe frygter ikke PHP :-)
agentjensen
Ekspert medlem
Ekspert medlem
 
Indlæg: 1418
Tilmeldt: 2007-01-4 17:47
Geografisk sted: Halskov v/Skive


Tilbage til Installation og konfiguration

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster

cron