[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
 OpenForum.dk • Vis emne - [LØST]Installation af Fribetaling - Unique Free

[LØST]Installation af Fribetaling - Unique Free

Spørgsmål og svar om installation af osCommerce standardpakke.
Problemer med contribution kan indlægges i Contributions.

Redaktør: Redaktionen

[LØST]Installation af Fribetaling - Unique Free

Indlægaf MrsAnn » 2009-06-18 23:57

Juhuu, jeg fik installeret Fribetaling næsten smertefrit - måtte lige gennem gå filerne til Admin igen, da de fejlede fordi jeg troede jeg kunne tage en lille smutvej, men nej.

Mit Admin-modul virker fint, og nu venter jeg blot på koder fra Fribetaling. Men imellemtiden.... I min shop mangler nu indkøbskurv og nyhedsbreve i højre kolonne. Dvs. indkøbskurv overskriften er der, men der sker intet når jeg prøver at se, hvad jeg har i indkøbskurven. Når jeg lige kommer ind på en frisk forside er de der (men jeg kan ikke komme ind på siden med indkøbskurven). Når jeg står på en produktside og klikker på min knap til at lægge i indkøbskurven, foldes højre kolonne væk og produktsiden udvider sig til at fylde alt fra venstre kolonne og hele vejen over til højre.

Retter det sig mon, når jeg får koder fra Fribetaling? (det tvivler jeg på)
Skal jeg fjerne Quickpay for at køre fribetaling - er der konflikter i databasen mellem de to? Hvis ja, er det så nok at rette i databasen, eller skal jeg også rette php-filer?
Nogen erfaringer?

Tak på forhånd:-)
Senest rettet af MrsAnn 2009-06-23 23:00, rettet i alt 1 gang.
Få hjælp til PrestaShop

Flotte modetasker online

Køb retro køkkenvægt, bageartikler, opbevaringsdåser, tekander og tea for one, og flotte krus til te, kaffe og cappuccino hos
MrsAnn
Moderator
Moderator
 
Indlæg: 526
Tilmeldt: 2009-05-11 20:18

Re: Installation af Fribetaling - Unique Free

Indlægaf pertho » 2009-06-19 07:08

Du behøver ikke ændre noget i databasen, men al Quickpays kode i modulerne skal ud, og erstattes med Fribetalings.
Det med indkøbskurv og Nyhedsbreve løser sig ikke selvom du får koderne fra Fribetaling.
Det skyldes en fejl i koderne, så gennemgå det een gang til.
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25

Re: Installation af Fribetaling - Unique Free

Indlægaf MrsAnn » 2009-06-19 22:17

Tak for hjælpen indtil nu. Quickpay kode er fjernet og der var en fejl i currencies.php hvor den samme funktion fandtes to gange, fordi den var kommet med fra filen i Fribetaling og den fandtes i forvejen.

Nu kan jeg komme en hel del længere. Men jeg er usikker på, om jeg stadig har fejl, eller om jeg ikke kommer videre fordi jeg ikke har en indløsningsaftale og dermed Business kode fra PBS endnu. Når jeg klikker på Betal online får jeg en blank side, men URL'en peger på: https://remoteload.fribetaling.dk og en lang sti herefter. Kan jeg ud fra det regne med, at min dankort betaling virker? I mailen fra Fribetaling skriver de, at man kan teste selv om man ikke har indløsningskode, men de skriver ikke noget om, hvor meget man kan teste, så derfor er jeg usikker på, om ovenstående betyder, at det nu virker.
Få hjælp til PrestaShop

Flotte modetasker online

Køb retro køkkenvægt, bageartikler, opbevaringsdåser, tekander og tea for one, og flotte krus til te, kaffe og cappuccino hos
MrsAnn
Moderator
Moderator
 
Indlæg: 526
Tilmeldt: 2009-05-11 20:18

Re: Installation af Fribetaling - Unique Free

Indlægaf pertho » 2009-06-20 20:44

Hvis du har en aftale med Fribetaling, så har du modtaget en bekræftelse med diverse oplysninger.

Du kan teste din forbindelse ved at bruge merchant id 2133334, og den MD5 key du har modtaget. Husk at sætte den til testmode i din admin.

Bortser fra det, ser ser det ud som om, du har fået installeret Fribetaling rigtigt. Men helt sikker kan du først være, når betalingen afslutter med at den er accepteret, og ordren havner i din admin.

Men du er godt på vej, tror jeg.
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25

Re: Installation af Fribetaling - Unique Free

Indlægaf MrsAnn » 2009-06-21 00:51

Hej Pertho

Det var faktisk det sidste du skrev, jeg gerne ville finde frem til - altså om man kunne gennemføre en betaling eller ej. Jeg har gjort de andre ting - MD5 key, sat til test osv. men jeg når ikke igennem til en afsluttet ordre, blot den blanke side med Fribetalings URL i adresselinien, uden at der sker mere. Jeg var inden og kigge på deres hjælp, men er ikke blevet meget klogere (). De skriver, at man skal oprette en formular. Men denne sendes med mail, så det giver ikke megt mening. Eller også er det bare mig der ikke forstår det:-(
Få hjælp til PrestaShop

Flotte modetasker online

Køb retro køkkenvægt, bageartikler, opbevaringsdåser, tekander og tea for one, og flotte krus til te, kaffe og cappuccino hos
MrsAnn
Moderator
Moderator
 
Indlæg: 526
Tilmeldt: 2009-05-11 20:18

Re: Installation af Fribetaling - Unique Free

Indlægaf pertho » 2009-06-21 19:21

Jamen så må du jo gennemgå installationen een gang til, for det skal virke.

Start med checkout_process.php
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25

Re: Installation af Fribetaling - Unique Free

Indlægaf MrsAnn » 2009-06-22 20:39

Hej

Jeg har prøvet det, som løste nogle andres problemer i tråden

Ændret checkout_process.php ved tilføjelse af:

/* CHANGED BY JHB START
// Update transaction_id from db
$transaction_query = tep_db_query("SELECT cc_transactionid FROM " . TABLE_ORDERS . " WHERE orders_id = '" . tep_db_input($order_id) . "'");
$transaction = tep_db_fetch_array($transaction_query);
$order->info['cc_transactionid'] = $transaction['cc_transactionid'];
// CHANGED BY JHB END */

samt
/* CHANGED BY JHB START */
tep_redirect(tep_href_link(FILENAME_CHECKOUT_SUCCESS, tep_session_name() . '=' . tep_session_id(), 'SSL'));
/* CHANGED BY JHB END */

Det giver ingen effekt, jeg ender stadig på en blank side. Jeg har også prøvet at ændret i .htaccess, men får jeg server error når jeg tilføjer:
php_flag register_globals on

Fribetaling skriver:
"Det er selvfølgelig lidt svært for os med OsCommerce modulet, da det
nogle gange kan være lidt svært for brugeren at se om det er et problem
med modulet, eller vores system. For os er der stor forskel, da vi ikke
kender ret meget til det interne i OsCommerce, så vi har slet ikke viden
til at hjælpe med det. Dit specifikke problem her grunder også i
OsCommerce modulet, men er faktisk noget vi kan hjælpe med da det er
vores system der volder dig problemer.
Vi prøver også at finde ud af om der skal laves om i modulet, og der er
ikke mere end et par måneder siden at vi forespurgte om der skulle laves
en ny version, men vi fik af vide at det nuværende modul fungerede fint:
viewtopic.php?f=21&t=8080

Med hensyn til dit problem, så er det fordi at da du kaldte denne url
første gang, modtog vi kun en hvid side fra din server, som vi
selvfølgelig viser til brugeren. Dette er så blevet cachet så
efterfølgende opslag i 1 uge vil vise denne hvide side.
I kan komme ud over dette problem, ved at benytte vores nyeste version
af remoteload. I skal så blot udskifte version=2 med version=4"

Jeg har skiftet til version 4 iht. ovenstående og får stadig en blank hvid side. Da jeg svarer dem, at det heller ikke virker - bliver stadig sendt til en blank side, får jeg dette svar:

"FRIbetaling sender ikke data og generere ikke data. Dette sker alt
sammen i OsCommerce. Dvs. at vi har ikke noget med at gøre hvilket
ordrenumre der bliver benyttet og om der er huller i rækken af numre.

Det vi vil foreslå er at du ikke benytter remoteload, indtil du er
sikker på at det fungere. Det lyder for os som om at remoteload henter
en hvid side på jeres system, men den nemmeste måde at bekræfte dette på
er at I undlader remoteload indtil videre. Hvis I, uden remoteload,
stadig får en hvid side er det er problem i jeres OsCommerce
installation, og I så fald skal I tage fat i www.openforum.dk.
Hvis I derimod ikke får en hvid side uden remoteload, skal I fortælle os
dette, og informere os om hvor vi kan teste dette, da vi så nemmere kan
se hvad det er der bliver hentet fra jeres server."

Jeg ved ikke, hvordan jeg lader være med at bruge remoteload (det fortæller de mig jo ikke), men hvis det indebærer, at jeg skal have en popup med Fribetalings logo på, så kan det også være lige meget.
Jeg er nu _meget_ tæt på at opsige min aftale hos Fribetaling, efter du Pertho fortalte mig, at jeg kan gøre det. Jeg orker snart ikke at bruge mere tid på at bakse med det.

Nogen gode bud her på falderebet?
Få hjælp til PrestaShop

Flotte modetasker online

Køb retro køkkenvægt, bageartikler, opbevaringsdåser, tekander og tea for one, og flotte krus til te, kaffe og cappuccino hos
MrsAnn
Moderator
Moderator
 
Indlæg: 526
Tilmeldt: 2009-05-11 20:18

Re: Installation af Fribetaling - Unique Free

Indlægaf pertho » 2009-06-22 21:52

Lad mig lige slå een ting fast...
Fribetalings modulet kan installeres upåklaget på en standard OSC shop. :!: :!:

Fribetalings modulet bør kunne installeres på Unique Free. :!:

Hvis det ikke kan det, så skyldes det en forkert installation :!:

Jeg føler lidt, at du giver Fribetaling skylden. Det kan du ikke :!:

Jeg synes at du er for hård i dine indlæg imod Fribetaling :shock:
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25

Re: Installation af Fribetaling - Unique Free

Indlægaf MrsAnn » 2009-06-22 22:34

Få hjælp til PrestaShop

Flotte modetasker online

Køb retro køkkenvægt, bageartikler, opbevaringsdåser, tekander og tea for one, og flotte krus til te, kaffe og cappuccino hos
MrsAnn
Moderator
Moderator
 
Indlæg: 526
Tilmeldt: 2009-05-11 20:18

Re: [LØST]Installation af Fribetaling - Unique Free

Indlægaf MrsAnn » 2009-06-23 23:21

ENDELIG lykkedes det! Fjerde gang var lykkens gang for mig :D

Jeg startede helt forfra med en installation af Fribetaling igen i dag og besluttede mig for at give det én chance til. Eftersom det er 4. gang jeg har installeret, kan jeg ikke helt præcist sige, om jeg tidligere har lavet fejl, der betød, at det ikke virkede, eller om det er fordi jeg har rettet i nogle filer undervejs. Pertho har flere gange antydet, at det var min installation - han har sikkert ret.

Men ikke desto mindre har jeg undervejs rettet følgende:

***Catalog - Includes - Classes - currencies.php
/* Removed
$currencies_query = tep_db_query("select code, title, symbol_left, symbol_right, decimal_point, thousands_point, decimal_places, value from " . TABLE_CURRENCIES);
*/

***Catalog - Kontrolpanel - currencies.php
/* Removed
$currency_query_raw = "select currencies_id, title, code, symbol_left, symbol_right, decimal_point, thousands_point, decimal_places, last_updated, value from " . TABLE_CURRENCIES . " order by title";
*/

***Catalog - Kontrolpanel - includes - classes - currencies.php
/* Removed
$currencies_query = tep_db_query("select code, title, symbol_left, symbol_right, decimal_point, thousands_point, decimal_places, value from " . TABLE_CURRENCIES);
*/

***Catalog - Kontrolpanel - includes - classes - order.php
/* Removed
// PWA BOF
$order_query = tep_db_query("select customers_id, customers_name, customers_company, customers_street_address, customers_suburb, customers_city, customers_postcode, customers_state, customers_country, customers_telephone, customers_email_address, customers_address_format_id, delivery_name, delivery_company, delivery_street_address, delivery_suburb, delivery_city, delivery_postcode, delivery_state, delivery_country, delivery_address_format_id, billing_name, billing_company, billing_street_address, billing_suburb, billing_city, billing_postcode, billing_state, billing_country, billing_address_format_id, payment_method, cc_type, cc_owner, cc_number, cc_expires, currency, currency_value, date_purchased, orders_status, last_modified, cc_transactionid from " . TABLE_ORDERS . " where orders_id = '" . (int)$order_id . "'");
// PWA EOF
*/

$binary_gateway = 'https://remoteload.fribetaling.dk/remoteload.cfm?version=4&reload=1&page=';
rettet fra 2 til 4 i /catalog/includes/modules/payment/fribetaling.php - har indflydelse på caching af billeder iflg. Fribetaling.dk (billeder caches i en uge som standard)

Da jeg startede helt forfra, skulle jeg mene, at jeg kan lave en pakke der indeholder Fribetaling, men hvor Quickpay er fjernet. Og det vil således kunne installeres på en ny Uniquefree installation. Hvis nogen er interesseret i det, vil jeg få lavet en pakke med dette. (har ingen erfaring med dette, men går ud fra, at det blot indebærer at pakke de filer jeg har rettet i, som vedrører Fribetaling?)
Få hjælp til PrestaShop

Flotte modetasker online

Køb retro køkkenvægt, bageartikler, opbevaringsdåser, tekander og tea for one, og flotte krus til te, kaffe og cappuccino hos
MrsAnn
Moderator
Moderator
 
Indlæg: 526
Tilmeldt: 2009-05-11 20:18

Re: [LØST]Installation af Fribetaling - Unique Free

Indlægaf agentjensen » 2009-06-24 07:18

Jeg vil lige give et lille spark.

der er Mange og det er Mange der skriver herinde om at de ikke kan få fribetaling til at virke.

Jeg har efterhånden installeret fribetaling en del gange og de gange der er gået ged i den - har det altid og jeg understreger altid været min egen skyld.

Fribetalingsmodulet fungere fint på en standard shop og kan nemt tilpasses i en modificeret designet shop.

Det enest der kan drille en del er det med sikre elementer - og det er ikke fribetalings skyld - men måden osc kalder images filer.

Der er enkelte servere(host) der har problemer med fribetaling så der skal laves nogle af alle de ændringer der er skrevet om i diverse indlæg - men det er nu helle ikke fribetalingsskyld som jeg ser det.

Mvh

AgentJensen
KUN en tåbe frygter ikke PHP :-)
agentjensen
Ekspert medlem
Ekspert medlem
 
Indlæg: 1418
Tilmeldt: 2007-01-4 17:47
Geografisk sted: Halskov v/Skive

Re: [LØST]Installation af Fribetaling - Unique Free

Indlægaf pertho » 2009-06-24 07:24

Hej Ann,
tak for din PM.
Glad for at du fik det løst. Og fint at du fik det til at virke.

Jeg kan se, at du har fjenet PWA = Pay without account fra kontrolpanelet.
Er det nu helt bevidst? Det ser ikke ud til at du har fjernet det fra shop-delen.
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25

Re: [LØST]Installation af Fribetaling - Unique Free

Indlægaf MrsAnn » 2009-06-24 08:18

Tak for jeres svar. Jeg skal lige have overvejet det med PWA. Bare det at nå til en side, hvor jeg kunne taste kortoplysninger, var en kæmpe sejr - jeg var for træt til at se mere på det derefter :D
Agentjensen: jeg kan se fra tidligere indlæg, at du bøvlet med billeder - det problem har jeg også stadigvæk, når jeg står på betalingssiderne, og jeg kan ikke finde ud af at lave absolutte referencer til billederne i mine infoboxe og boxheader.gif (hvor gør man det og hvordan - jeg har rettet i mit stylesheet, men det er kun en reference?). Er den nemmeste løsning at skjule right og left column?

Til andre nybegyndere som mig selv, som skal i gang med installationen vil jeg bare sige: Hold tungen helt lige i munden. Sørg for, at du retter i de biblioteker der angives. Man kan nemt lade sig forvirre af, at man skal rette i en fil der hedder det samme, men som ligger i flere forskellige mapper. Det der har været det sværeste for mig, har været at skulle fejlfinde, da det ikke virkede - det kender jeg overhovedet ikke nok til php til at kunne. Og sidst men ikke mindst - lav backup før du går i gang. Selv om det er rigtig træls at starte forfra ud fra en backup, er det trods alt lidt sjovere end at skulle installere hele shoppen igen, hvis man får smadret noget, som man ikke kan finde ud af at rette.
Få hjælp til PrestaShop

Flotte modetasker online

Køb retro køkkenvægt, bageartikler, opbevaringsdåser, tekander og tea for one, og flotte krus til te, kaffe og cappuccino hos
MrsAnn
Moderator
Moderator
 
Indlæg: 526
Tilmeldt: 2009-05-11 20:18

Re: [LØST]Installation af Fribetaling - Unique Free

Indlægaf agentjensen » 2009-06-24 08:33

For at undgå advarslen med usikre elementer har jeg gjort følgende:
lavet nye colum_left og right (colum_left1) som er tomme - men med baggrundfarve osv.
Lavet en ny header (header1.jpg) uden for mange billeder og links.
Lavet en ny footor (footor1.jpg) uden billeder og links.

Altså lavet en simple design.

Jeg har indført disse på alle checkoutsider.
dvs:
create_account
checkout_shipping
checkout_payment
checkout_confirmation
checkout_fribetaling
checkout_fribetaling_decline
checkout_succes

På den måde fungere shoppen sådan at det fulde design ses når man kigger på produkter og vælge hvad man vil have.
Når man så går fra indkøbskurven og videre bliver designet mere enkelt og jeg syntes mere overskueligt for kunden.

Du kan test min shop her: http://XXXXXXXXXXXXXX her i formiddag - eller skriv lige en pm hvis den skal genåbnes.

linket er til min testshop - der hvor jeg leger - du kan lave en komplet bestilling - fribetaling står i testmode.
Ordre her bliver IKKE ekspederet eller svaret.

Mvh

AgentJensen
Senest rettet af agentjensen 2009-06-24 13:32, rettet i alt 1 gang.
KUN en tåbe frygter ikke PHP :-)
agentjensen
Ekspert medlem
Ekspert medlem
 
Indlæg: 1418
Tilmeldt: 2007-01-4 17:47
Geografisk sted: Halskov v/Skive

Re: [LØST]Installation af Fribetaling - Unique Free

Indlægaf pertho » 2009-06-24 08:45

[quote="MrsAnn"]
Agentjensen: jeg kan se fra tidligere indlæg, at du bøvlet med billeder - det problem har jeg også stadigvæk, når jeg står på betalingssiderne, og jeg kan ikke finde ud af at lave absolutte referencer til billederne i mine infoboxe og boxheader.gif (hvor gør man det og hvordan - jeg har rettet i mit stylesheet, men det er kun en reference?). Er den nemmeste løsning at skjule right og left column?quote]
Linker du til billeder eller andet udenfor din shop?

Forskellen mellem absolutte og relative links kan beskrives på følgende måde:
Absolut link (til et billede): http://www.domæne.dk/images/billede.jpg
Relativt link (til et billede): images/billede.jpg.

Relative links kan du kun lave til noget, der ligger på dit eget domæne.

Så vidt jeg ved, så er det de absolutte links udenfor dit eget domæne, de sikre sider melder fejl overfor.

Jeg bruger også Fribetaling, og jeg har ikke problemer. Men jeg linker heller ikke til noget uden for min shop, altså jeg har ingen absolutte links.

Nu kender jeg jo linket til din side. Må jeg prøve at lave en bestilling? Jeg skal nok lade være med at gennemføre hele betalingsprocessen.
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25

Næste

Tilbage til Installation og konfiguration

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 21 gæster

cron