Fejl i checkout_confirmation.php

Spørgsmål og svar om installation af osCommerce standardpakke.
Problemer med contribution kan indlægges i Contributions.

Redaktør: Redaktionen

Fejl i checkout_confirmation.php

Indlægaf kvk1605 » 2009-08-26 08:17

Hej.

Jeg har fornylig skiftet fra Surftown til Gigahost.
I går sad jeg og kiggede lidt på "Whos Online", og opdagede, at flere kunder sprang fra købet mens de var på siden "checkout_confirmation.php".
Straks blev jeg nysgerrig efter at se om der kunne være noget galt på siden, så jeg lavede et testkøb, og til min forskrækkelse så jeg, at der var flg fejl på siden:

Leverings adresse (Ret)

Warning: htmlspecialchars() expects parameter 1 to be string, array given in /home/www/runners-shop.dk/includes/functions/general.php on line 42

Betaler adresse (Ret)

Warning: htmlspecialchars() expects parameter 1 to be string, array given in /home/www/runners-shop.dk/includes/functions/general.php on line 42



Jeg søgte på Google efter tilsvarende fejl, men fandt ikke ud af hvorfor fejlen er opstået, og om den hænger sammen med mit skift af server udbyder.
På Google fandt jeg en løsning der fjernede fejlen. I filen "generel.php" skulle flg ændres i linie 42 eller deromkring:

function tep_output_string($string, $translate = false, $protected = false) {
if ($protected == True) {
return htmlspecialchars($string);


Ændres til:


function tep_output_string($string, $translate = false, $protected = false) {
if ($protected ==False) {
return htmlspecialchars($string);




Dette fjernede fejlen på siden, men desværre fjernede det også de kundedata der burde være under punkter med rettelse af leverings- og betalingsadresse.

Er der nogen som kan komme med en løsning, så kundedata vises igen?

Venligst
Kenneth
kvk1605
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 57
Tilmeldt: 2008-05-27 09:42

Tilbage til Installation og konfiguration

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 13 gæster

cron