PBS godkendelse

Spørgsmål og svar om installation af osCommerce standardpakke.
Problemer med contribution kan indlægges i Contributions.

Redaktør: Redaktionen

PBS godkendelse

Indlægaf mimeini » 2009-09-1 17:36

Jeg laver den her webshop for min far. Han har en eksisterende webshop som kun benytter bank overførsel og paypal. Han har aftale med fribetaling og har sendt en ansøgning til PBS for at få de nødvendig godkendelser fra dem. De tog et kik på hans eksisterende webshop og mente ikke den opfyldte kriterierne. Nu laver jeg så en ny webshop som vi skal prøve at få godkendt. Jeg har fundt lidt på nettet om hvad det skal til. Her står bla.

"Du skal bl.a. beskrive dine regler for returret, leveringsbetingelser, betalingsmåder etc."

Med fribetalings modulet kommer der faktisk sådan en tekst lige inden man afslutter betalinge hvor kunden skal erklærer sig inforstået med reglerne som altså kun er nogle få linier om returret. Tror i det er nok eller skal der stå nogle ting på forsiden eller i et eller andet hjørne?

/Mikkel
mimeini
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 41
Tilmeldt: 2009-02-25 23:34

Re: PBS godkendelse

Indlægaf pertho » 2009-09-1 20:40

Det PBS mener er, at det skal stå under handels- og leverings betingelser, eller hvad du nu kalder det.

PBS gennemfører ikke en handel for at se om betingelserne er opfyldt. Informations betingelserne skal være opfyldt, INDEN kunden begynder at købe noget.
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25

Re: PBS godkendelse

Indlægaf mimeini » 2009-09-12 18:39

Tak Per for dette svar. Det er jo klart nok. Så må jeg evt lure lidt omkring på de andre shopper og se hvilke formuleringer de har brugt.

/mikkel
mimeini
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 41
Tilmeldt: 2009-02-25 23:34


Tilbage til Installation og konfiguration

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 16 gæster

cron