Problemer med LOGIN

Spørgsmål og svar om installation af osCommerce standardpakke.
Problemer med contribution kan indlægges i Contributions.

Redaktør: Redaktionen

Re: Problemer med LOGIN

Indlægaf Kennith » 2010-02-17 01:08

Man kan nu godt flytte den når man er færdig, også uden de helt store problemer :)

Jeg er også grafiker og derfor er der også lavet mange design forbedringer i forhold til den originale pakke ikke kun i grundinstallationen men også i forhold til nemt at kunne tilpasse designet. langt det meste kan nu laves fra kontrolpanelet og i stylesheetet.

Unique Free har sit eget forum her på sitet viewforum.php?f=53 og det er en fordel for dig at stille dine spørgsmål der da der er stor forskel på Unique Free og den originale osCommerce
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg

Re: Problemer med LOGIN

Indlægaf tallemusen » 2010-02-17 04:21

Nu har jeg installeret den, og inde i stylesheet har jeg sat baggrund til mit image jeg har lavet. Så har jeg i kontrolpanel sat siden til INGEN baggrund - og det kommer så fint frem.

Men selve "siden" - har jeg i kontrolpanel sat til HVID, men den forblivet transperant. Ved du hvorfor?
Brugeravatar
tallemusen
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 64
Tilmeldt: 2010-02-15 01:22

Re: Problemer med LOGIN

Indlægaf tallemusen » 2010-02-17 04:36

Nå - æv.. har prøvet at rette en masse i stylesheet, som jeg er vandt til at styre designet udfra. Men intet sker - Kan rette lidt i farverne på teksterne, men kan ikke så meget ellers.

Der er også MANGE flere info i stylesheet end i commerce jeg sad med før? Og hver gang jeg uploader det, tager det lidt tid og den skriver en masse gif-filer den dog ikke uploader, men "kigger" på og ser ER uploadet.. dem vil jeg gerne have fjernet, da jeg ik skal bruge dem til noget.

Når jeg f.eks. ændrer farven i infoboks - sker der ikke noget..

Jeg er ik helt med, hvordan jeg ændre tingene så - er der noget andet der "overwriter" stylesheet, der skal ændres i eller?

Jeg vil f.eks. gerne have fjernet ALT grafik der hører til boksene - for de skal bare være helt mørkegrå uden cellpadding eller noget og uden noget grafik. Men det lykkedes ik lige.

Hvad er den store forskel på denne her shop og så commerce måde? Hvis du måske kan forklare det, kunne det bare være super, for når jeg gør som jeg gjorde i deres, sker der ikke noget.

:-)

Mvh Jane
Brugeravatar
tallemusen
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 64
Tilmeldt: 2010-02-15 01:22

Re: Problemer med LOGIN

Indlægaf Kennith » 2010-02-17 05:12

Lige med hensyn til infoboksene så er der lagt et contribution på der hedder Graphical borderes den laver rammerne på infoboksen ved hjælp af grafikfiler og derfor kan man ikke længere rette det i stylesheetet, du skal i stedet ind i den mappe der hedder mediafiles/images/infobox her kan du se hvad de 8 filer der bliver brugt skal hedde. Når du har skiftet dem skal du lige i stylesheetet og finde den class der hedder .mws_boxCenter og rette farven til den samme som du har lavet dine rammer i

Shoppens baggrundsfarve ændre du i kontrolpanelet under indhold og Layout
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg

Re: Problemer med LOGIN

Indlægaf tallemusen » 2010-02-18 02:38

Ja, men jeg vil slet ikke have noget grafik i kanterne.. hvad så?

Jeg vil generelt ikke have noget grafik nogle steder, så det skal ikke erstattes med noget andet, men helt væk?

M.h.t. kontrolpanelet, så har jeg sat selve shop-baggrund til hvid, men det bliver den bare ikke.. :-/
Brugeravatar
tallemusen
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 64
Tilmeldt: 2010-02-15 01:22

Re: Problemer med LOGIN

Indlægaf Kennith » 2010-02-19 02:09

Med henblik på den hvide baggrund så har jeg kigget lidt i kildekoden til siden og kan se du i kontrolpanelet har indsat #ffffff du skal udelade # så det kun bliver ffffff
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg

Foregående

Tilbage til Installation og konfiguration

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster

cron