Spørgsmål vedr. Navision 5.0 dynamics salg + marketing-modul

Længere beskrivelser af hvordan man nemmest kommer gennem "junglen" :o).
Dette forum er ikke beregnet til spørgsmål.
Tanken er at den kan blive en manual - på sigt - mens Tips Og Tricks er til kortere fif.

Redaktør: Redaktionen

Spørgsmål vedr. Navision 5.0 dynamics salg + marketing-modul

Indlægaf brinkmann » 2010-04-5 20:15

Er der der nogen, der har erfaring i Navision 5.0 dynamics salgs- og marketing-modul?
Jeg er ansat i et firma, hvor vi har opgraderet til Navision 5.0 dynamics, som er interegret med NN Erhverv (TDCs database navne og numre). Det skal bruges til at kontakte potentielle nye kunder. Vi har selvfølgelig tilknyttet et konsulentfirma, som skal implementere systemet hos os, men jeg synes ikke rigtigt, at de ved, hvad de snakker om. Jeg har fået udleveret en manual fra dem, men jeg kan ikke finde noget, jeg kan bruge.
Det er meningen, at vi vil ringe til potentielle nye kunder, og der skal derfor være mulighed for at skrive forskellige ting ind i rubrikken "bemærkninger" på det enkelte firma (såsom kontaktperson og evt. hvornår det er aftalt, at vi må kontakte dem igen o.a.).
Jeg kan godt lave en søgning (branche, geografisk område osv) og hente et antal firmaer ind i "kontakter" (og skelne mellem nuværende kunder og firmaer, der ikke er kunder).
Jeg kan også oprette en opgave og indsætte en dato, hvor jeg skal kontakte vedkommende igen, men når jeg skriver noget i rubrikken "bemærkninger", er teksten forsvundet, når jeg åbner kundekortet igen.
Jeg er i tvivl om, det er den rigtige måde, jeg gør det på - er der nogen, der har erfaring i dette modul?
brinkmann
Novice
Novice
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 2010-04-5 16:47

Re: Spørgsmål vedr. Navision 5.0 dynamics salg + marketing-modul

Indlægaf benilope » 2010-04-6 21:35

I hvilken forbindelse vil du så anvende shopsystemet OSCommerce ?

Jeg tror du er havenet på et helt forkert forum, dels er Navision et stykke betalingssoftware og OSC er freeware/Open Source, produkterne anvendes til 2 forskellige formål.

Jeg ville nok stille det spørgsmål på www.eksperten.dk eller lign. forum

/Per
_________________
Inden du spørger i forum:
1. Hvilken OSC anvender du
2. Læs først vejledningen
3. Læs i forum om dit spørgsmål er besvaret tidligere
4. Brug søgefunktionen
_____________________
Failure is not an option
Brugeravatar
benilope
Oldtimer :o)
Oldtimer :o)
 
Indlæg: 880
Tilmeldt: 2005-08-12 20:10
Geografisk sted: Krusaa

Re: Spørgsmål vedr. Navision 5.0 dynamics salg + marketing-modul

Indlægaf brinkmann » 2010-04-6 23:33

OK. Det prøver jeg.
brinkmann
Novice
Novice
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 2010-04-5 16:47


Tilbage til How-To

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron