Hej
Jeg har forgæves ledt efter et godt modul til minimum order.
Jeg skal have et let contrib til at få minimum order per produkt på min side..
Det skal enten være minimum order per produkt efter antal eller minimum order per produkt efter pris...
Redaktør: Redaktionen

pertho skrev:http://addons.oscommerce.com/info/2982/v,22

######### LOOK FOR (around line 168)
$lc_text = tep_draw_form('buy_now', tep_href_link(basename($PHP_SELF), tep_get_all_get_params(array('action')) . 'action=buy_now&products_id='. $listing['products_id']), 'POST') . '<table cellSpacing="0" cellPadding="0" width="100%"><tr><td align="right" width="25%">' . tep_draw_input_field('buyqty', '1', 'size=2 maxlength=2') . '</td><td align="center" width="75%" valign="absmiddle">' . tep_image_submit('button_in_cart.gif', IMAGE_BUTTON_IN_CART, 'align=absmiddle') . '</td></tr></table></form>';
######### REPLACE WITH:
$lc_text = tep_draw_form('buy_now', tep_href_link(basename($PHP_SELF), tep_get_all_get_params(array('action')) . 'action=buy_now&products_id='. $listing['products_id']), 'POST') . '<table cellSpacing="0" cellPadding="0" width="100%"><tr><td align="right" width="25%">' . tep_draw_input_field('buyqty', $listing['products_min_order_qty'], 'size=2 maxlength=3') . '</td><td align="center" width="75%" valign="absmiddle">' . tep_image_submit('button_in_cart.gif', IMAGE_BUTTON_IN_CART, 'align=absmiddle') . '</td></tr></table></form>';
case 'PRODUCT_LIST_BUY_NOW':
$lc_align = 'center';
$form = tep_draw_form ('cart_quantity', tep_href_link(basename($PHP_SELF), tep_get_all_get_params(array('action')) . 'action=add_product', 'NONSSL'),'post','');
$buy_now_button = tep_image_submit('button_buy_now.gif', IMAGE_BUTTON_IN_CART);
$submit_product_quant = '<input type="text" name="cart_quantity" value="1" maxlength="2" size="2">';
$hidden = tep_draw_hidden_field ('products_id', $listing['products_id'],'');
$endform = '</form>';
if (PRICES_LOGGED_IN == 'false')
$buy_now_button_d = $buy_now_button;
if ( (PRICES_LOGGED_IN == 'true') && (!tep_session_is_registered('customer_id'))) {
$buy_now_button_d = '<a href="' . tep_href_link(FILENAME_LOGIN, '','SSL') . '"></a> ';
} else {
$buy_now_button_d = $hidden . $submit_product_quant . ' '. $buy_now_button;
}
$lc_text = $form . $buy_now_button_d . $endform;
break;

anetteogjesper skrev:Er der ikke nok nogen der kan hjælpe, så jeg kan komme videre?

anetteogjesper skrev:Ok dropper det SUK
Ved du en anden måde, så jeg kan få minimums ordre på min vare?

anetteogjesper skrev:Den er såmænd et standard modul, som jeg har ændret ganske lidt, da jeg skal have en engros side og B2B modulet var modificeret til jeg kunne ændre og unique free det samme. Det vigtigste er at man skal logge ind for at se prisen og at man skal godkendes før man kan logge ind

Tilbage til Contributions/Moduler (NY)
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster