[LØST] wannafind betalingsmodul og osCommerce v2.2 r2a

Udbygger du din osC-shop med flere moduler, eller er du faldet over et godt modul, så brug dette forum.
Både spørgsmål og indlæg er velkomne her.

Redaktør: Redaktionen

[LØST] wannafind betalingsmodul og osCommerce v2.2 r2a

Indlægaf 87up » 2010-04-29 18:33

Hej allesammen,

Som I kan se er jeg nyt i dette forum, så håber I vil hjælpe mig lidt på vej.
Som overskriften beskriver har jeg forsøgt at implementere et wannafind betalingsmodul på min osCommerce shop. Jeg har downloaded betalingsmodulet fra wannafind's webside. Jeg gjort alt det der står i readme filen, men det fungere stadigvæk ikke. Jeg har prøvet en masse forskellige ting. Men det fungere bare ikke.

Problemet opstår når jeg trykker på "Betal Online" knappen. Jeg kan se at jeg kommer hen til checkout_process.php filen, da min url ser således ud: http://www.jagtogfiskeri.com/checkout_process.php. Men så sker der ikke mere. Skærmen er helt blank. Det eneste jeg kan se er en hvid baggrund (Jeg benytter firefox som browser.).

En anden ting som undre mig er, at på checkout_confirmation.php siden, der kommer felterne frem hvor man skal indtaste kortoplysningerne (kortnummer, udløbsdato osv.) under "Betal Online" knappen. Burde disse felter ikke først blive vist på checkout_pbscc.php siden ?

Jeg kører med osCommerce Online Merchant v2.2 Release Candidate 2a, hvor jeg har implementeret Purchase Without Account 2.1 og BTS v1.7.

Jeg håber I kan hjælpe mig med at komme lidt videre.

Tak på forhånd.

Med venlig hilsen
Lasse
87up
Novice
Novice
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 2010-04-29 18:06

Re: wannafind betalingsmodul og osCommerce v2.2 r2a

Indlægaf pertho » 2010-04-29 20:06

Hej og velkommen til Forum.

Mig bekendt virker Wannafield betalingsløsning kun med Wannafields egen webshop løsning.

Og når du så kombinerer en standard OSC med PWA og Wannafield betalingsløsning, så er det efter min mening dømt til at gå galt.
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25

Re: wannafind betalingsmodul og osCommerce v2.2 r2a

Indlægaf 87up » 2010-04-29 20:15

Hej Pertho,

Mange tak for velkomsten. :)

Okay, det lyder ikke godt.

Jeg har en OCS shop af ældre dato, og der virker det fint. Der er også implementeret en ældre version af PWA.

Men du mener ikke at det er et problem der kan løses ?

Er der andre som har fået wannafind betalingsmodul til at virke på osCommerce Online Merchant v2.2 Release Candidate 2a. ?

edit:
Jeg har prøvet at rode lidt med mit problem ydeligere. Og jeg er kommet frem til at det er currencies.php og order.php filerne, der skaber problemet. Når jeg ligger de originale filer ind, så virker det. Men det bevirker så at jeg bliver nød til at ligge de originale checkout_confirmation.php og checkout_success.php filer ind, da det påvirker mit templete addon. Men så langt så godt. :)
87up
Novice
Novice
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 2010-04-29 18:06

Re: wannafind betalingsmodul og osCommerce v2.2 r2a

Indlægaf 87up » 2010-04-30 14:10

Hej igen,

Jeg ville bare lige meddele at jeg har fået det til at virke nu. :)

Det eneste jeg skulle gøre var at kopiere denne funktion ind i currencies.php filen under includes/classes/ mapperne.

function calculate($number, $calculate_currency_value = true, $currency_type = '', $currency_value = '', $currency_decimal_point = '', $currency_thousands_point = '@') {
global $currency;

if (empty($currency_type)) $currency_type = $currency;
if (empty($currency_decimal_point)) $currency_decimal_point = $this->currencies[$currency_type]['decimal_point'];
if ($currency_thousands_point == '@') $currency_thousands_point = $this->currencies[$currency_type]['thousands_point'];

$number_display = $number;
if ($calculate_currency_value) {
$rate = (tep_not_null($currency_value)) ? $currency_value : $this->currencies[$currency_type]['value'];
$number_display = $number * $rate;
}
return number_format($number_display, $this->currencies[$currency_type]['decimal_places'], $currency_decimal_point, $currency_thousands_point);
}
87up
Novice
Novice
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 2010-04-29 18:06


Tilbage til Contributions/Moduler (NY)

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 14 gæster

cron