[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
 OpenForum.dk • Vis emne - Produktside ændring - hvordan?

Produktside ændring - hvordan?

Udbygger du din osC-shop med flere moduler, eller er du faldet over et godt modul, så brug dette forum.
Både spørgsmål og indlæg er velkomne her.

Redaktør: Redaktionen

Produktside ændring - hvordan?

Indlægaf India » 2008-09-28 20:01

Hej Openforum,

Jeg vil meget gerne lave et par ændringer ved layoutet på produktinfosiderne - se vedlagt foto før og efter (den lysegule baggrund er kun midlertidig tilføjet for nemmere at kunne overskue hvad der høre til hvad).

Dvs. jeg vil gerne have:

1) Overskriften ned i tekstfeltet så den i venstre side flugter med teksten - og så tekst og første billede bliver rykket lidt ned og flugter vandret med hinanden.

2) Prisen ned i bunden af tekstfeltet (venstre side) – og have tilføjet ordet ”Pris:” foran beløbet, muligvis et andet sted det skal gøres, men kan ikke lige overskue hvor?

3) ”Put i kurv” knappen ind i tekstfelten ovenover prisen.

Ændringerne skal laves i product_info.php går jeg ud fra, så denne fil er også vedhæftet, jeg aner ikke selv hvordan jeg skal gribe det an – så håber at nogen kan løse gåden for mig;o)

Mvh India/Eva

PS. Der er i forvejen tilføjet modulet: ”J Query Lightbox with Ultra Pics”
Vedhæftede filer
product_info.php.doc
(50.5 KiB) Downloadet 69 gange
produktbeskrivelse_efter.jpg
(82.96 KiB) Downloadet 74 gange
produktbeskrivelse_nu.jpg
(82.96 KiB) Downloadet 74 gange
India
Novice
Novice
 
Indlæg: 16
Tilmeldt: 2008-08-5 11:03

Re: Produktside ændring - hvordan?

Indlægaf Kennith » 2008-09-28 20:38

Kan du i forvejen kode lidt HTML og CSS, så du bare skal hjælpes lidt i gang, eller skal du have det skæret helt ud?
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg

Re: Produktside ændring - hvordan?

Indlægaf India » 2008-09-28 21:03

Hej Kennith,

Nej jeg kan hverken HTML eller CSS - så ja det skal nok skæres ud i pap :wink:

Jeg så faktisk en anden tråd, hvor du hjalp en med lidt samme problemstilling. viewtopic.php?f=2&t=5847&p=27527&hilit=produktinfo#p27527

Har haft kigget på dit løsningsforslag der, da jeg håbede, at jeg så kunne regne ud hvordan jeg skulle gøre - med ak det kunne jeg ikke.
India
Novice
Novice
 
Indlæg: 16
Tilmeldt: 2008-08-5 11:03

Re: Produktside ændring - hvordan?

Indlægaf India » 2008-09-28 21:12

Ah for søren, ser lige at de to billeder jeg har uploadet er ens! - vedhæfter fluks ny fil med sådan jeg gerne vil have det færdige resultat til at se ud;o)
Vedhæftede filer
produktbeskrivelse_efter.jpg
(80.55 KiB) Downloadet 70 gange
India
Novice
Novice
 
Indlæg: 16
Tilmeldt: 2008-08-5 11:03

Re: Produktside ændring - hvordan?

Indlægaf Kennith » 2008-09-29 01:30

Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg

Re: Produktside ændring - hvordan?

Indlægaf India » 2008-09-29 16:26

Ihh 1000 tak Kennith – det virker! – jeg har vedhæftet ny fil med billede af resultatet :D

Dog er der lige nogle ting som jeg gerne vil have justeret, så det står lidt pænere - noget af det kunne jeg selv klare, men resten har jeg rodet rundt med uden resultat. De tre ting jeg meget gerne vil have justeret er:

1) Fjerne noget af alt det luft der er imellem pris og ”put i indkøbskurv”. Når jeg kigger på koden kan jeg ikke se hvor alt det luft kommer fra?

2) Det øverste billede ned på linje med produktbeskrivelsen så toppen af henholdsvis produktbeskrivelse og billede flugter med hinanden (alternativt så billedet ned i bunden af samme tabel)

3) Indsat ordet ”Pris:” foran prisen.

Jeg har også vedhæftet fil med koden igen, da jeg selv har lavet lidt om. (De rettelser som jeg selv har lavet er forøvrigt: Byttet om på rækkefølgen af ”Put i indkøbskurv” og prisen, lavet størrelsen på overskrift og pris om og fjernet anmeldelser (jeg har kun ét af hver produkt, så den funktion er ikke så relevant for mig)

Mvh India
Vedhæftede filer
rettet_product_info.php.doc
(53.5 KiB) Downloadet 62 gange
produktbeskrivelse_rettet.jpg
(76.61 KiB) Downloadet 73 gange
India
Novice
Novice
 
Indlæg: 16
Tilmeldt: 2008-08-5 11:03


Tilbage til Contributions/Moduler (NY)

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 14 gæster

cron