[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
 OpenForum.dk • Vis emne - Fejl i min søgemaskine?

Fejl i min søgemaskine?

Udbygger du din osC-shop med flere moduler, eller er du faldet over et godt modul, så brug dette forum.
Både spørgsmål og indlæg er velkomne her.

Redaktør: Redaktionen

Fejl i min søgemaskine?

Indlægaf Kwudo » 2008-09-30 22:05

Kwudo
Novice
Novice
 
Indlæg: 27
Tilmeldt: 2006-12-7 22:44

Re: Fejl i min søgemaskine?

Indlægaf agentjensen » 2008-10-1 07:44

Mener der er tidligere indlæg her i forum om hvordan du gør søge funktionen til en "avanceret" altså søge i alle oplysninger - prøv at søge her i forum på advarced search eller lignende.

;Mvh

AgentJensen
KUN en tåbe frygter ikke PHP :-)
agentjensen
Ekspert medlem
Ekspert medlem
 
Indlæg: 1418
Tilmeldt: 2007-01-4 17:47
Geografisk sted: Halskov v/Skive

Re: Fejl i min søgemaskine?

Indlægaf Kwudo » 2008-10-1 20:35

Jeg har nu prøvet den engelsk guide fra oscommerce og nogle af de forslag herfra, men kan stadig ikke få det til at virke :/
Kwudo
Novice
Novice
 
Indlæg: 27
Tilmeldt: 2006-12-7 22:44

Re: Fejl i min søgemaskine?

Indlægaf Kwudo » 2008-10-1 21:10

Hehe, så har jeg fået det lavet, en smule pinligt.
Men det var slet ikke i boxes/search.php der skulle rettes, for det var slet ik den der blev hentet,
søgemaskinen var lagt ind i headeren :)

Så nu ved jeg det, men ellers så jo, det virkede det jeg fandt på openforum.dk nu (;
Kwudo
Novice
Novice
 
Indlæg: 27
Tilmeldt: 2006-12-7 22:44


Tilbage til Contributions/Moduler (NY)

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 21 gæster

cron