Betaling med VIP Points

Udbygger du din osC-shop med flere moduler, eller er du faldet over et godt modul, så brug dette forum.
Både spørgsmål og indlæg er velkomne her.

Redaktør: Redaktionen

Betaling med VIP Points

Indlægaf Gammondoctor » 2008-10-3 11:08

Jeg arbejder for et Poker site (http://www.heypoker.com), hvor spillerne får VIP points når de spiller poker.

Disse points kan bruges til at købe ting og sager i HeyShoppen.

Af mange grunde ønsker man at skifte shoppen ud og jeg har med mine erfaringer med osCommerce foreslået denne shopløsning.

Men.... vi skal jo have lavet en løsning, som på en eller anden måde hænger sammen med pokersitet.

- Alle spillerne skal vi jo sørge for at vi får oprettet som kunder i shoppen.
- Deres optjente VIP-point skal ind i deres konto i shoppen og skal kunne benyttes som en "valuta"
- Fremover skal VIP-points fra pokersitet overføres til shoppen

Er der nogen der har en løsning på dette - eller ihvertfald en idé om hvordan det bør gribes an?

Måske er der ligefrem nogen der føler sig overbeviste om at de kan klare opgaven - så er de meget velkommen til at sende mig en mail på eg@q4.dk

PS. Det skal da ikke skorte på lidt reklame :-)
<reklame>
Hvis der er nogen af Jer der kunne tænke Jer at oprette en pokerkonto hos Heypoker - så send mig en mail. Så fikser jeg et super osCommerce-venne bonusindskud - så i starter med lidt skillinger på kontoen.
</reklame>
Gammondoctor
Novice
Novice
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 2008-10-3 10:57

Re: Betaling med VIP Points

Indlægaf Kennith » 2008-10-3 12:57

Hvilke kompetancer har i selv i forhold til php og MySQL og hvad er systemet bygget op om nu, er det også php og mySQL? og med systemet mener jeg pokersitet
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg


Tilbage til Contributions/Moduler (NY)

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 21 gæster

cron