Halv vilde problemer med header tags SEO

Udbygger du din osC-shop med flere moduler, eller er du faldet over et godt modul, så brug dette forum.
Både spørgsmål og indlæg er velkomne her.

Redaktør: Redaktionen

Halv vilde problemer med header tags SEO

Indlægaf nicor » 2008-10-27 16:24

Køre openforum medlemmer

Jeg har virkelig brug for hjælp :D

Jo først har jeg tilføjet alle filerne fra catalog, jeg kunne ikke tilføje dem fra catalog_new_shop osv., da jeg har tilføjet en hulens masse moduler til min side i forvejen.

Efterfølgende påbegyndte jeg Install_catalog og ville redigere de små ting der nu var i index.php og product_info osv.

Men der VILDT mange af de ting jeg fx. skulle overskrive i index.php slet ikke tilstedeværende i index filen... Så jeg ved jo ikke hvor de skal ligge :|

Kan jeg ikke få lidt god ekspertise ?

mvh
Nicolai
nicor
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 46
Tilmeldt: 2008-05-6 02:16

Re: Halv vilde problemer med header tags SEO

Indlægaf Kennith » 2008-10-27 17:50

Der er desværre ikke rigtig nogle "gode råd" der gør livet nemmere når først har installeret en masse contributions eller nogle få store for den sags skyld. Så begynder det nogen gange at være svært at finde stederne der skal rettes. Hvis man f.eks. har tilføjet et contrib som header tags så har man f.eks. lavet tilføjelser i database kaldne og så slipper man altså ikke med bare at søge på det det står i installationsvejledningerne. Mit bedste råd er at søge på dele af det der står i installationsvejledningen nogen gange er man heldig fagmentet kun står der en gang andre gange måske 2 eller 3 gange og så må man i have tænke hatten på efter unger og andre forstyrende elementer er skaffet af vejen og prøve at sammenligne koderne og hvad de gør for at fine den rigtge måde at få det flettet sammen på.
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg


Tilbage til Contributions/Moduler (NY)

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 21 gæster

cron