Bruge sit template igen.

Udbygger du din osC-shop med flere moduler, eller er du faldet over et godt modul, så brug dette forum.
Både spørgsmål og indlæg er velkomne her.

Redaktør: Redaktionen

Bruge sit template igen.

Indlægaf nicor » 2008-11-16 15:39

Hey!

Jeg står med et færdigt site sensorrens.dk, men vil simpelthen bygge det op forfra, jeg har brugt et for gammelt osc modul og der er generelt for mange små fejl.

Dvs. at jeg har downloadet det nyeste osc og vil så tilføje de moduler jeg mangler forfra osv osv., MEN jeg købte et template fra templatemonster.com, jeg har selvfølgelig alle filerne men indlejret i mit nuværende site.

Hvis i kan følge mig, hvordan får jeg lagt det gamle template over på det nye osc, jeg ved nemlig ikke hvilke filer det er jeg skal overføre osv. :S.

Mvh
Nicolai, håber i kan forstå mig.
nicor
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 46
Tilmeldt: 2008-05-6 02:16

Re: Bruge sit template igen.

Indlægaf agentjensen » 2008-11-16 20:51

forstå dig, men må nok sige at det virker som en stor opgave - medminder du sammen emd templaten har fået en manual der fortælle hvordan den installeres på en almindelig shop.

Den template du har købt er vel en komplet osc med desgin - derfor kan man ikke lige pille designet ud.

Jeg bruger en gammel osc version og den fungere fint uden fejl - så fejlene du skriver om må kunne rettes.

Mvh

michael.
AgentJensen
KUN en tåbe frygter ikke PHP :-)
agentjensen
Ekspert medlem
Ekspert medlem
 
Indlæg: 1418
Tilmeldt: 2007-01-4 17:47
Geografisk sted: Halskov v/Skive

Re: Bruge sit template igen.

Indlægaf Kennith » 2008-11-17 17:32

De templates jeg har set fra Template Monster er temlig invasive det vil sige at de har rettet i rigtig mange filer og det kan man ikke bare lige flytte. Det vil være en kæmpe opgave at gøre det. Men man har muligheden for at betale sig fra at få flyttet et layout over til f.eks. BGsys og så køre på deres system på den måde får du en altid opdateret shop og dit gamle layout.

Jeg kan også tilbyde dig at flytte det over i Unique Free pakken men kan lige så godt fortælle dig at ingen af løsningerne koster 500 kr. men vil du betale så kan det lade sig gøre. Alternativt vil jeg gætte på at du selv skal bruge omkring 100 timer på at få det til at køre ordentligt.
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg

Re: Bruge sit template igen.

Indlægaf saxild » 2008-11-18 11:55

Det kan godt være jeg er lidt uvidende om de indgreb der skal til for at få en "ren" og ny OSC til at adoptere en template baseret på en gammel OSC.

Men er det ikke lidt nemmere og billigere for manden at købe samme template hos Template Monster igen- bare baseret på nyere version af OSC ?

Hvis nogen skal re-programere sig til en kopi er der vel programør timer for langt over prisen for et template, og hvad siger Template Monsters licens til at man bare lige napper den med over på en anden osc end den som den var solgt med `?
Det man ikke ved, det kan man lære..
Brugeravatar
saxild
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 122
Tilmeldt: 2008-08-3 01:26

Re: Bruge sit template igen.

Indlægaf Kennith » 2008-11-18 12:51

Hvis han kan leve med en helt ren nyere shop og ellers kan finde sit design igen baseret på en ny version så er det helt sikkert den billigste løsning med mindre det selvfølgeig er en unikshop.

Jeg ved ikke hvad deres licens siger men jeg kan ikke forestille mig at der er noget problem i det som jeg forstår det så er der tale om at det er samme domænenavn blot med en nyere version af shoppen. Der er altså ikke tale om at kopiere det og lave flere shops men du har selvfølgelig en pointe og det er da noget man lige skal undersøge
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg

Re: Bruge sit template igen.

Indlægaf nicor » 2008-11-19 15:55

Er der nogen af jer der har en form for guide til hvordan man implementere sit design til en ny osc version? Er enig i at det er et stort projekt, men det vel stadig 'kun' includes og de først php filer der ligger i catalog?

Det koster 700$ at få templatetunning til at fixe det, så vil jeg hellere gør det, da min side slet ikke får omsat for det beløb på en måned som det koster at få det fixet.

Mvh
Nicolai
nicor
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 46
Tilmeldt: 2008-05-6 02:16


Tilbage til Contributions/Moduler (NY)

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster

cron