[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
 OpenForum.dk • Vis emne - Rabatkode modul med opdatering på indkøbskurven?

Rabatkode modul med opdatering på indkøbskurven?

Udbygger du din osC-shop med flere moduler, eller er du faldet over et godt modul, så brug dette forum.
Både spørgsmål og indlæg er velkomne her.

Redaktør: Redaktionen

Rabatkode modul med opdatering på indkøbskurven?

Indlægaf jarner » 2009-01-18 14:30

Hej

Er der nogen der har et tip et et rabatkodemodul, hvor man kan indtaste sin kode på ../shopping_cart.php og se med det samme hvilken rabat man opnår?

Jeg har pt installeret ham hers http://www.clubosc.com/gift-vouchers-rc1-and-rc2.html, og måtte bruge lang tid på at få det vist korrekt mht. moms på bekræftigelses-siden. Her opdaterer man rabatkoden på betalings-siden.

På forhånd tak.
jarner
Novice
Novice
 
Indlæg: 20
Tilmeldt: 2008-10-23 00:43

Re: Rabatkode modul med opdatering på indkøbskurven?

Indlægaf pertho » 2009-01-18 21:12

Der findes et hav af disse moduler.
Fælles for dem alle er, at de indtil videre ikke fungerer under MS22.RC1 eller 2.

Og på www.oscommerce.com findes ikke en version, som undestøtter RC versionerne.
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25

Re: Rabatkode modul med opdatering på indkøbskurven?

Indlægaf agentjensen » 2009-01-19 09:42

Hej Jarner.

Jeg har installeret modulet som du linker til men det fungere ikke helt for mig - den fungere korrekt indtil checkout_confirmation - den skriver

Coupon (test) -0,00 DKK

der ern enkupon der hedder: test i admin - på et fixed beløb 50.

Har du oplevet dette problem???

Og hvordan løste du det med moms - måtte du have muldvarpen op af baglommen???

Mvh

Michael.
KUN en tåbe frygter ikke PHP :-)
agentjensen
Ekspert medlem
Ekspert medlem
 
Indlæg: 1418
Tilmeldt: 2007-01-4 17:47
Geografisk sted: Halskov v/Skive

Re: Rabatkode modul med opdatering på indkøbskurven?

Indlægaf jarner » 2009-01-22 03:03

jarner
Novice
Novice
 
Indlæg: 20
Tilmeldt: 2008-10-23 00:43

Re: Rabatkode modul med opdatering på indkøbskurven?

Indlægaf jarner » 2009-01-22 03:09

Jeg har btw fået det til at virke så den kan opdatere fra indkøbskurven. I bund og grund går det ud på at smide det kode der er i checkout_payment.php ind i shopping_cart.php, i en ny form for sig. For at så få vist rabatten med det samme, inkluderer jeg de linier som order_total modulet producerer på checkout_confirmation.php-siden.
jarner
Novice
Novice
 
Indlæg: 20
Tilmeldt: 2008-10-23 00:43

Re: Rabatkode modul med opdatering på indkøbskurven?

Indlægaf Catch » 2009-04-8 00:16

hej alle.

jeg har længe søgt efter et modul, som kan give x antal rabat til forskellige kunder...

DVS: hvis man skriver et bestem ord få man 5% rabat og hvis man skriver et andet bestem ord få man 7% rabat osv.

rabat koden/ordret skal gælde for altid, så længe jeg ønsker det (ikke bare en gang) og skal være bestem fra admin-delen.

Kan denne modul klar disse betingelser? eller har I en anden man kan bruge netop til dette formål?

Håber nogen kan hjælpe.
På forhånd tak :-)
Catch
Oldtimer :o)
Oldtimer :o)
 
Indlæg: 270
Tilmeldt: 2007-05-18 01:34


Tilbage til Contributions/Moduler (NY)

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster

cron