[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
 OpenForum.dk • Vis emne - [LØST] Quanty Price Breakes per Product snyder mig for penge

[LØST] Quanty Price Breakes per Product snyder mig for penge

Udbygger du din osC-shop med flere moduler, eller er du faldet over et godt modul, så brug dette forum.
Både spørgsmål og indlæg er velkomne her.

Redaktør: Redaktionen

[LØST] Quanty Price Breakes per Product snyder mig for penge

Indlægaf pertho » 2009-02-1 17:00

Jeg bruger Quantity Price Breaks Per Product og har sat price breake på samtlige mine frøprodukter.

Eksempelvis
1 stk. 10 kr.
3+ stk. 9 kr.
5+ stk. 8 kr.

Nogle gange, så sker der det, at selvom en kunde kun køber 1 stk. af en vare, så kommer den i indkøbskurven med stykpris svarende til køb af 3 eller 5 stk.

Jeg har spurgt en af kunderne, og hun havde ikke gjort andet end at bestille 1 stk. af hver vare. Alligeveæ var samtlige til rabatpris for 3 stk.

Jeg har prøvet at se om jeg kan genskabe fejlen, men det kan jeg altså ikke. Uanset hvor meget jeg hopper rundt mellem varer og indkøbskurv. Sletter varer i kurven, ændrer antallet o.s.v. Uanset hvad jeg gør, så fremkommer den rigtige pris.

Er der nogen, som kan komme med et bud på hvad det kan være?

I er velkommen til at prøve på min blomsterfrø side, men lad venligst være med at gennemføre en ordre.
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25

Re: Quanty Price Breakes per Product snyder mig for penge.

Indlægaf pertho » 2009-02-1 20:40

pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25


Tilbage til Contributions/Moduler (NY)

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 20 gæster

cron