ordre oversigt og administration

Udbygger du din osC-shop med flere moduler, eller er du faldet over et godt modul, så brug dette forum.
Både spørgsmål og indlæg er velkomne her.

Redaktør: Redaktionen

ordre oversigt og administration

Indlægaf steph » 2009-03-20 14:12

Jeg syntes at det er lidt bøvlet at holde styr på de bestillinger der kommer ind..
Er der nogen der kender til en contribution der giver et bedre overblik end det der følger med den originale installation?
Det er lige til at holde ud nu, men der er et sigende antal kunder der bestiller, og p ået tidspunkt bliver det uvoerskueligt..
en del ordre skal første produseres, andre afventer betaling, nogle afventer svar fra kunden, og gennerelt rissiker man at der går kludder i det hele, som det ser ud nu..
steph
Novice
Novice
 
Indlæg: 12
Tilmeldt: 2009-03-11 23:25

Re: ordre oversigt og administration

Indlægaf pertho » 2009-03-20 14:53

Har du prøvet den i menuen i venstre side: Kunder - ordrer.

Der er der ovre i højre side en drop down boks. så du kan vælge kun at få vist ordrer med en given status.

Rækker det ikke?

Du kan oprette alle de statusser, du vil, f. eks. en til den der afventer. (hvis du ikke allerede har gjort det).
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25

Re: ordre oversigt og administration

Indlægaf steph » 2009-03-20 16:09

jep!
Den kender jeg godt..
jeg har en status der heder under produktion, en der heder afventer svar fra kunde, en anden der heder afventer betaling fra kunde osv osv..
Det kunne være lækkert at fra sorter alle dem der er afsluttet, men som enten afventer svar eller betaling fra kunden..
det er kun et eksempel... men noget i den stil. .
steph
Novice
Novice
 
Indlæg: 12
Tilmeldt: 2009-03-11 23:25


Tilbage til Contributions/Moduler (NY)

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 12 gæster

cron