Rabatmodul igen igen

Udbygger du din osC-shop med flere moduler, eller er du faldet over et godt modul, så brug dette forum.
Både spørgsmål og indlæg er velkomne her.

Redaktør: Redaktionen

Rabatmodul igen igen

Indlægaf mlmpihl » 2009-04-15 18:00

Er der nogen der har (eller kan udvikle??) et rabat modul der fungerer i flg. scenarie:

Jeg sælger DVD film, og har en række discountprodukter til 49,95. Jeg vil gerne have en mulighed hvor man vælger 3 film og betaler for 2. hver gang der bliver valgt 3 betales for 2, vælges for ex. 4 film koster det 2+1 etc.

dog skal systemet selv finde ud af det, hver gang kunden putter en tittel i kurven. Jeg forestiller mig at oprette en kategori alene til disse film.

Jeg har set eksemplet fra butikken med blomsterfrø, men her er der tale om fx. 3 af samme vare. mine film bliver oprettet enkeltvis, derfor fungerer denne metode ikke til mig. nogen der kan hjælpe?

Venlig Hilsen
Kenneth
mlmpihl
Novice
Novice
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 2009-04-15 17:52

Re: Rabatmodul igen igen

Indlægaf pertho » 2009-04-15 20:00

Hej og velkommen til Forum.

Er glad for at du henviser til min side med blomsterfrø.

Det er korrekt, at du ved hvert enkelt produkt kan vælge x antal og så få rabat på den enkelte produkt.

Mennn.....
den contribution, som er brugt giver også rabat på andre produkter i samme kategori.

Dog ikke på samme måde, som du gerne vil have det. Er der een gang beregnet rabat på en vare, så gælder rabatten også for andre varer i samme kategori.

Jeg har henvist til en tråd, hvor jeg havde problemer med den, men jeg tror at du måske kan bruge noget alligevel?

Det svarer til, at der er rabat på 5 poser pommes friter i Bilka. Køber du 6 poser, så for du samme rabat for den 6. pose.

Med andre ord får du ikke fuld pris for den 4. fil i dit tilfælde.

Se denne tråd: viewtopic.php?f=21&t=7827&hilit=price+breake

Det kan m u l i g v i s løses på den måde, at du sætter 1+ på hver vare.

Håber, du kan bruge det til noget. Ellers må du vende tilbage.
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25


Tilbage til Contributions/Moduler (NY)

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster

cron