Problemer med Oscommerce/Quickpay - Muligheden forsvinder!

Udbygger du din osC-shop med flere moduler, eller er du faldet over et godt modul, så brug dette forum.
Både spørgsmål og indlæg er velkomne her.

Redaktør: Redaktionen

Problemer med Oscommerce/Quickpay - Muligheden forsvinder!

Indlægaf lorx » 2010-01-14 13:34

Hej!

Jeg har et ret stort problem, og jeg er gået kold i hvad der kan være galt ;-)

Men:
Vi har quickpay installeret på en oscommerce 2.2 MS2.

Problemet her er at til tider, så forsvinder muligheden for "online betaling" i checkout_payment.php, det virker periodisk. Jeg kan selv til tider genskabe problemer, og til andre tider slet ikke. I øjeblikket ikke, men i morges kunne jeg ikke vælge "online betaling". Der er ingen fejlmeddelser, og man kan sagens vælge de 2 andre muligheder "bankoverførelse og finansiering". De sidste par dage har vores kunder slet ikke haft mulighed for at lægge en ordre.

Det sker for alle de browsere jeg har prøvet: Chrome, IE6, Firefox 3. Så det virker ikke som et browser problem.

Det er aktiveret i modulet, og kan findes i includes/modules.

I andre perioder, som f.eks. lige nu, er der ikke det mindste problem, kunderne lægger ordre uden problemer og betaler med dankort. Udbyderen er lidt et stort spørgsmål tegn omkring det, og ved egentlig ikke helt hvor problemet kan være.

I virker som nogle skarpe hoveder herinde - En der har et skud på hvad der kan være galt? ;-)
lorx
Novice
Novice
 
Indlæg: 10
Tilmeldt: 2008-01-2 16:31

Tilbage til Contributions/Moduler (NY)

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 18 gæster

cron