google, bliver kun indekseret ude i siden, why??

Loaded osCommerce version - osC Manager og alle spørgsmål relateret hertil.

Redaktør: Redaktionen

google, bliver kun indekseret ude i siden, why??

Indlægaf yahookvind » 2005-06-5 18:51

hej alle!

jeg er den heldige ejer af denne shop: http://www.elektronik-butik.dk :lol:

jeg er tilmeldt googles adwords, men bliver kun vist ude i højre side, når man søger efter nogle af de søgeord jeg har valgt.. hvorfor??

prøv selv: gå ind på google og søg efter dioder, link: http://www.google.dk/search?hl=da&q=dioder&meta=

der kan i se jeg popper op ude i højre side, men jeg vil gerne ind på midten..! :wink: hmm.. så hvordan kommer jeg der ind?? :) er åbne for alle forslag!

på forhånd tak!
hilsen Anders!
yahookvind
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 77
Tilmeldt: 2005-01-13 21:49

Indlægaf rolandogol » 2005-06-5 21:12

Hej!

Man kan ikke betale sig fra at blive vist "inde i midten". Det er suverænt googles søgemaskiner der vælger hvilke sider der her står øverst.

Jo mere relevans din side har i forhold til det brugte søgeord jo længere op på listen kommer du også.

Du er garanteret allerede indekseret men ligger ikke på den første søgeside eftersom din side ikke menes at have mest relevans.

Jo mere du bruger f.eks. ordet "dioder" på dine forskellige sider jo højere kommer du på listen.
Ligeledes anser googlebot'en ord der står på din indgangsside som værende af af størst betydning.

Angående brugen af metatags er det ikke særligt relevant mht. til indekseringen af google, da den hellere selv vil gennemlæse din side.

Men prøv også at søge efter "google" her på stedet.
rolandogol
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 104
Tilmeldt: 2004-09-29 13:21

Indlægaf rolandogol » 2005-06-5 21:14

Har siddet og prøve at finde dig via google hvilket jeg ikke umiddelbart kunne.
Har du meldt din side til google?

Hvis du er helt nystartet har robotten garanteret ikke været forbi din side endnu, så det er måske der det hele bunder.
rolandogol
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 104
Tilmeldt: 2004-09-29 13:21


Tilbage til osC Manager

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster

cron