Email setup fejl

Alle spørgsmål omkring den danske oversættelse af CRE loaded

Redaktør: Redaktionen

Email setup fejl

Indlægaf Thejoint » 2007-10-26 18:06

Hejsa

Jeg har et problem når en kunde opretter sig i min shop.

Når jeg kilkket "OK" og shoppen skal til, at sende en email afsted får jeg denne fejlmeddelse.

Warning: mail() [function.mail]: SMTP server response: 550 <peterbmikkelsen@gmail.com> No such user here in D:\Domains\smallprice.dk\wwwroot\includes\classes\email.php on line 500

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at D:\Domains\smallprice.dk\wwwroot\includes\classes\email.php:500) in D:\Domains\smallprice.dk\wwwroot\includes\functions\general.php on line 40


Jeg har prøvet, at sætte email til, at blive sendt som Smtp som man skal på en windows server, dog uden held.

Hvordan får jeg rettet det problem? Min server har SMTP authentication enabled. Så jeg skal nok finde en fil jeg skal rettet lidt i, men hvilken??
Thejoint
Novice
Novice
 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 2007-10-3 20:45

Indlægaf Kennith » 2007-10-26 21:00

Jeg tror umiddelbart uden at være sikker at det handler om at du har sat en e-mail adresse ind som ikke eksistere på det domæne du har shoppen på. Prøv at oprette en e-mail konto på samme domæne som du har shoppen og brug den til afsendte mails...
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Thejoint » 2007-10-26 21:26

Tak for det hurtige svar. Men det hjalp desværre ikke.

Jeg oprettedet en ny email kaldet info@smallprice.dk isteder for mail@smallprice.dk

Men da min server kræver sikker har SMTP authentication enabled.

Så der må vel været et sted hvor jeg skal indtaste min kode samt smtp server? Før det kan virke.

Men hvor?
Thejoint
Novice
Novice
 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 2007-10-3 20:45

Indlægaf Thejoint » 2007-10-26 22:03

Yes fik det klaret. Hjælpen var her

http://www.openforum.dk/viewtopic.php?p=28275#28275
Thejoint
Novice
Novice
 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 2007-10-3 20:45


Tilbage til CRE loaded (dansk)

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster

cron