Hosting i Zen Cart

Almindelig debat om e-handel - debat forum

Hosting i Zen Cart

Indlægaf vandkalv » 2011-02-11 12:01

Kære brugere

Jeg søger med lys og lygte efter danske webshops bygget i Zen Cart, der har god erfaring med hostere herhjemme.

Skal bruge en driftsikker hoster - her menes ikke så meget pladsen til rådighed, men INGEN nedetid og garant for god loadetid samt evt. mulighed for back-end-løsninger.

Håber I kan hjælpe.
:P
vandkalv
Novice
Novice
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 2011-01-20 14:30

Re: Hosting i Zen Cart

Indlægaf benilope » 2011-02-14 00:05

[quote="vandkalv"]Kære brugere

Jeg søger med lys og lygte efter danske webshops bygget i Zen Cart, der har god erfaring med hostere herhjemme.

Skal bruge en driftsikker hoster - her menes ikke så meget pladsen til rådighed,

men INGEN nedetid - Det findes ikke og skulle den dukke op skal der mange nuller på den månedlige afregning, generelt er danske webhoteller sløve i øjeblikket - men undgå dem til 10 kr om måneden

og garant for god loadetid - der spiller meget ind her - optimering af programkode - nedskæring af eksterne links (div. bannere) - hostens liniehastighed og bagvedliggende netværk

samt evt. mulighed for back-end-løsninger. - de fleste har en grafisk brugerflade til at pille lidt i hotelopsætningen, oprette mailskonti mm - men din primære backend ligger jo i zen-cart

/Per

Håber I kan hjælpe.
:P
_________________
Inden du spørger i forum:
1. Hvilken OSC anvender du
2. Læs først vejledningen
3. Læs i forum om dit spørgsmål er besvaret tidligere
4. Brug søgefunktionen
_____________________
Failure is not an option
Brugeravatar
benilope
Oldtimer :o)
Oldtimer :o)
 
Indlæg: 880
Tilmeldt: 2005-08-12 20:10
Geografisk sted: Krusaa

Re: Hosting i Zen Cart

Indlægaf Kennith » 2011-02-14 13:56

Jeg tror den mest seriøse men også suverænt dyreste host i DK er ScanNet. De har så vidt hjeg ved telefonsupport døgnet rundt og den gang jeg var hostet hos dem var der altdrig problemer men alt koster altså og også den gode service. Hvis du vil nøjes med lidt mindre så er der Wannafing og Surftown begge har telefonsupport i alm. kontortid Lige for tiden vil jeg nok anbefale Wannafind da Surftown har væert lidt ustabile på det sidste (det er min erfaring)
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg


Tilbage til Generel debat

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster

cron