eDankort via OSC.

Almindelig debat om e-handel - debat forum

eDankort via OSC.

Indlægaf Keller » 2008-04-28 17:02

Jeg har fået installeret Dankort betaling på i min butik, det fungerer som det skal nu, kører via Wannafind.

Jeg vil dog også gerne kunne tage imod eDankort, som jeg har betalt for hos PBS.

Hvad skal jeg ændre i hvilke koder for at kunden kan vælge inten dankort eller edankort?

Mvh.

Michael Keller - Kelz0r.dk
Keller
Novice
Novice
 
Indlæg: 16
Tilmeldt: 2006-03-5 04:35

Re: eDankort via OSC.

Indlægaf pertho » 2008-04-28 19:20

Hvilken betalingsgateway benytter du?

Hvis det er PBS's egen, så hart PBS sikkert givet dig nogle anvisninger på, hvad du skal gøre.
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25

Re: eDankort via OSC.

Indlægaf Keller » 2008-04-28 22:40

Det står i indlægget :)

Jeg bruger Wannafind.

Jeg kontaktede deres support, jeg skal lave et par få ændringer i en af installationer dokumenterne.

Det der undrer mig er hvor vidt jeg skal installere hele modulet igen og så ændre det?

=/
Keller
Novice
Novice
 
Indlæg: 16
Tilmeldt: 2006-03-5 04:35

Re: eDankort via OSC.

Indlægaf Keller » 2008-04-29 19:32

Jeg er kort sagt lidt på bar bund. Jeg fik hjælp til at installere DK modulet, som nu virker. Men edankort popper jo op på en helt anden måde, og hvis jeg skal fjerne informationer eller ændre dem i pbscc filerne så vil det vel også påvirke mine nuværende installationer?

Help appreciated! =)
Keller
Novice
Novice
 
Indlæg: 16
Tilmeldt: 2006-03-5 04:35

Re: eDankort via OSC.

Indlægaf pertho » 2008-04-29 19:45

Hvad med at spørge hos Wannafind.

Hvis de har lavet modulet, så ved de vel også, hvordan det skal installeres.
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25

Re: eDankort via OSC.

Indlægaf Keller » 2008-04-30 11:09

Tak fordi i svarer men... Læser i mine indlæg? Jeg har talt med deres support, deres svar hjalp ikke meget. De yder ikke direkte support af installationer i OSC.

Keller
Keller
Novice
Novice
 
Indlæg: 16
Tilmeldt: 2006-03-5 04:35

Re: eDankort via OSC.

Indlægaf Keller » 2008-05-6 17:30

Ingen der har installeret en funktionel version af eDankort på deres OSC shop?

Efter hvad jeg kan se må man skulle foretage 2 installationer, da der jo er forskel på behandlingen af eDankort og almindelige betalingskort.

Jeg vil evt. gerne betale mig fra lidt tips / hjælp til installationen.

Keller
Keller
Novice
Novice
 
Indlæg: 16
Tilmeldt: 2006-03-5 04:35

Re: eDankort via OSC.

Indlægaf Keller » 2008-05-21 14:43

Jeg leder stadig =(
Keller
Novice
Novice
 
Indlæg: 16
Tilmeldt: 2006-03-5 04:35

Re: eDankort via OSC.

Indlægaf Kennith » 2008-05-21 22:06

prøv at sende mig en pivat besked med det svar du fik fra wannafind.
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg

Re: eDankort via OSC.

Indlægaf w3 » 2008-05-23 02:00

Kennith,

Medmindre der er tale om, at det omtalte email-svar fra Wannafind indeholder åbenlyst fortrolige oplysninger, som Michael ikke kan erstatte med "X´er" eller redigere ud, er der vel ingen grund til, at du fortsætter kommunikationen i denne tråd via PB´er???

Det hedder jo - trods alt - Openforum.dk...
Lars
Brugeravatar
w3
Moderator
Moderator
 
Indlæg: 1219
Tilmeldt: 2004-10-18 23:15
Geografisk sted: Aulum

Re: eDankort via OSC.

Indlægaf Kennith » 2008-05-23 02:23

Det har fuldstændig ret i, men da det ville have været indlysende at have lagt dette op i tråden for længe siden antager jeg det er fordi han ikke ønsker det, ud i det offentlige. Det er udelukkende ment som et venligt forsøg på at hjælpe manden da der jo endnu ikke er fundet en løsning, ud over at være et åbentforum som du så venligt påpeger så er det overordnede formål vel at vi hjælper folk eller har jeg misforstået noget!!

Hvis jeg har så lad mig skraks ærklare mig skyldig i mindst 3 tilfælde hvor jeg har hjulpet folk der har sendt mig deres filer via PB og efterfølgende fået løst deres problem, en praksis jeg da meget gerne skal stoppe hvis det genere nogen, eller strider mod reglerne....
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg

Re: eDankort via OSC.

Indlægaf Keller » 2008-05-23 08:41

Nej da, jeg har ikke fundet det relavant da de blot fortalte mig at de ikke ydede support på installationen.

2 sekunder, jeg graver lige efter mailen... dum di dam.

meh den er væk åbenbart.

Eneste jeg mindes jeg fik af hjælp var et fif om at jeg skulle ændre nogle ting i installationen, det gjorde vi men det gjorde ingen forskel.

Så jeg er lidt stuck.

Tag for jeres interesse ellers :)

Keller
Keller
Novice
Novice
 
Indlæg: 16
Tilmeldt: 2006-03-5 04:35

Re: eDankort via OSC.

Indlægaf Kennith » 2008-05-23 08:47

Jeg kan ikke lade være med at undre mig lidt du skriver: Jeg kontaktede deres support, jeg skal lave et par få ændringer i en af installationer dokumenterne.

og nu fortæller du at du har slettet mailen? Det giver ikke ret gode odds for at der er nogen der kan hjælpe dig. Det vil nu, selv med adgang til dit site ikke være til at vide havd du har gjort og ikke gjort. Så den eneste fornuftige løsning er, eftre min mening, at hente nyeste version af betalingsmodulet og fjerne det du har installeret og derefter kontakte supporten igen og spørge. Alternativt skift til BGsys/QuickPay :o) der er eDankortet med som standard...
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg

Re: eDankort via OSC.

Indlægaf Keller » 2008-05-24 08:24

Når jeg får en mail hvor der intet konstruktivt står er der vel ingen grund til at gemme den?

Jeg har nok ikke henvendt mig herinde hvis de havde løst problemet for mig.

Det er vel forståeligt nok?
Keller
Novice
Novice
 
Indlæg: 16
Tilmeldt: 2006-03-5 04:35

Re: eDankort via OSC.

Indlægaf Kennith » 2008-05-24 08:46

Ja det er det da og nej det havde du vel ikke! Men du skriver selv at der stod nogle ændringer du skulle lave. Når du spøger her inde er det fuldstændig umuligt for dem der evt vil hjælpe dig at vide om du er total begynder eller hardcore ekspert, og tro mig den uerfarne begynder med manglende erkendese af sine begrænsninger kan lave noget forkert selv med de mest simple små ændringer, så bare fordi det ikke virkede for dig betyder ikke nødvendigvis det var forkert, og selv om det var kunne det jo tænkes at det kunne have ledt nogen der havde mere indsigt i den rigtige retning. Men jeg øndker dig da held og lykke med at finde en løsning på dit problem.
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg


Tilbage til Generel debat

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster

cron