Ny live shop - Playground.dk

Vil du gerne have testet og kommenteret dit osc-projekt, så lav et indlæg her. <br>Vær åben for kritik, og vær mod andre, som du ønsker de skal være mod dig.

Redaktør: Redaktionen

Ny live shop - Playground.dk

Indlægaf jwj » 2006-05-5 13:22

Hej,

Ja så kom turen til mig. Jeg er netop ved at lave de sidste detaljer på min shop, og kunne derfor godt tænke mig noget ris / ros udenfra.

Besøg siden her: http://www.Playground.dk/test/

Alt ris / ros er velkommen, da det er den eneste måde siden bliver bedre!

På forhånd, mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Jacob Wulff
jwj
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 91
Tilmeldt: 2005-10-26 14:18

Indlægaf shaytaan » 2006-05-5 14:51

Den ligner altså en traditional templatemonster template :)
shaytaan
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 96
Tilmeldt: 2005-07-11 23:19

Indlægaf w3 » 2006-05-10 02:19

Uanset om der er anvendt en (købt) template vil jeg vove påstanden, at de anvendte farver - i forening med shoppens ret farvestrålende ;) produkter - harmonerer fint sammen.

Held og lykke, Jacob - du bevæger dig i en branche med hård konkurrence.
Lars
Brugeravatar
w3
Moderator
Moderator
 
Indlæg: 1219
Tilmeldt: 2004-10-18 23:15
Geografisk sted: Aulum

Indlægaf Martinbt » 2006-08-6 20:26

Syndt den får "template-svaret"

Jeg synes personligt det er dejligt at se nogen gøre lidt mere ud af en oscommerce end bare at smide nyt topbanner på og ændre i stylesheetet.
For der er efterhånden alt for mange shopløsninger der ser meget identiske ud. Desværre.

Jeg tror du med din shop, rammer et kundesegment der har været lidt overset i den branche. De kvinder der egenligt ikke praler frem med de bruger diverse legetøj, ikke går til sexmesser og ikke er med i et hav af svingerklubber.
Dette kundesegment vil helst have en meget neutral side, og ønsker ikke en bar numse eller et par store kunstige bryster smækket i ansigtet som det første.

Jeg vil ønske dig al held og lykke med shoppen.
Martinbt
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 109
Tilmeldt: 2006-08-6 14:44


Tilbage til Live shops

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 15 gæster

cron