Test venligt min shop...

Vil du gerne have testet og kommenteret dit osc-projekt, så lav et indlæg her. <br>Vær åben for kritik, og vær mod andre, som du ønsker de skal være mod dig.

Redaktør: Redaktionen

Test venligt min shop...

Indlægaf Jacala » 2006-08-25 17:32

Der er noget galt med det oprindelige script - tror jeg.
Der må være masser der har oplevet dette før - ellers er det bare mig der er galt med.

Kan i ikke lige teste om det er mig eller scriptet...?

http://www.musikeksperten.dk/index.php

Problemet er:

Jeg har oprettet en kunde (fra en anden computer) og alt gik fint. Velkomsmeddelelse og det hele. Men så er resten også galt.

Når jeg så køber i butikken så kommer varen i indkøbsvognen, men jeg kan ikke komme videre. Vender jeg tilbage til "kataloget" så er der pludselig IKKE noget i indkøbsvogne og dette på trods af at jeg stadig er logget ind.

Scriptet kan altså sådan som jeg ser det ikke finde ud af om der er noget i vognen eller ej. Den kan slet ikke komme videre.

Det kan godt være at det er en "gammel opdagelse" og at der findes rettelser til dette, men jeg har ikke kunnet finde noget.

Please hjælp mig - det er ærgeligt at skulle undvære indkøbsvogn og kasse, men det kan jo blive enden af det.

Jacala
Jacala
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 61
Tilmeldt: 2006-07-29 16:52
Geografisk sted: Vejen - Jylland

Indlægaf Jacala » 2006-08-27 15:09

Problemet er løst.
Jeg fik en PHP expert til at kikke på problemet.
Jeg ved kun at det var noget med at hvad der ligger i indkøbsvognen lægges i tekstfiler. Det kunne den server jeg bruger ikke håndtere. Så han lavede det om så de gik i database og nu funker det hele.

Jacala
Jacala
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 61
Tilmeldt: 2006-07-29 16:52
Geografisk sted: Vejen - Jylland


Tilbage til Live shops

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 13 gæster

cron