Det er jo et dejligt bredt og spændende emne som du her kommer med.
E-mærket benytter vi ikke på nogen af vores shops og jeg tror deres rolle er blevet mindre hen over tiden. De fleste kunder er klar over deres sikkerhed når de betaler med kreditkort / dankort, så de logoer tror jeg vægter tungere end E-mærkets. Der er også flere store shops som ikke har mærket og åbenbart klare sig uden.
Efter min erfaring påvirkes konverteringsgraden bedst ved at lade adwords søgningerne lande de rigtige steder. Du skal altså ikke bare henvise til forsiden på alle søgninger men til relevante producenter / produkter eller produktområder. Du opnår samtidigt en bedre kvalitets score hos Google så dine klik priser bliver mindre i forhold til placering.
Hvis du har offline indgange (f.eks. trykt materiale) så lav en landingpage via en sub page (
www.ren-velvaereshop.dk/tilbud) med relevante søgninger eller indhold så kunden igen ser lige præcis det rigtige tilbud eller produktgrupper. Kunden vil være langt mere tilbøjelig til at købe da de 5 - 6 klik som kunden vil bruge i din shop forhåbentligt bliver brugt til et faktisk køb, kontra at finde det som kunden egentligt kom for.
Men ellers en flot shop i relation til farver / indhold og troværdighed. En lille bug er der dog i form af
http://www.ren-velvaereshop.dk/weleda_h ... rers_id=18 hvor billedet mangler. Det kan faktisk skræmme en kunde væk, det svarer til at du fjerner label på dit produkt i en fysisk butik og det fremmer nok heller ikke salget.