Hvad synes I, bare kom med det

Vil du gerne have testet og kommenteret dit osc-projekt, så lav et indlæg her. <br>Vær åben for kritik, og vær mod andre, som du ønsker de skal være mod dig.

Redaktør: Redaktionen

Hvad synes I, bare kom med det

Indlægaf crawack » 2007-06-12 07:26

Jeg har oprettet www.rc-modeltruck.dk/catalog

Der er dog stadig lidt små justeringer, som det billede der ikke er der på index siden efter jeg har installeret header tags.

Men jeg kan ikke finde ud af hvor den er.

Vi modtager ikke dankort betaling men det kommer, kan ses hvis musen holdes på dankort ikonet.
Hilsen Bjarne
crawack
Novice
Novice
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 2005-08-22 06:44
Geografisk sted: Nordborg

Indlægaf DG » 2007-06-12 09:07

Hejsa Bjarne

Synes shoppen er meget standard. Farverne er vist heller ikke ændret fra standard versionen?

Lidt misvisende med dankort betaling. Det er ikke mange der lader sin mus kører over billedet af dankortet og ser at der står KOMMER SNART. skriv istedet i boksen. f.eks. Vi modtager endnu ikke.

Synes du skulle lave om så den ikke bare er en shop som alle kan have. Her mener jeg med hensyn til at det er standard shoppen der er lagt nye varer i.
DG
Oldtimer :o)
Oldtimer :o)
 
Indlæg: 336
Tilmeldt: 2007-01-21 21:41

Indlægaf mbaek » 2007-06-12 10:14

hej og velkommen til openforum.
jeg må erklære mig enig med DG shoppen er alt for standart, det er en start men den kunne gøres meget flotter, se på andre shop og få inspiration. eks morfars.dk
endelig er visse billeder trykke på siden med alle prudukter i en calgorig.
håber du virkelig vil bruge den tid det kræver at få lavet noget unik.
og når vi er i gang så kan du jo give forumet samme overhalning, gør dem virkelig flotte, orginale, det kan måske også give flere kunner.

Mbaek
mbaek
Ekspert medlem
Ekspert medlem
 
Indlæg: 1024
Tilmeldt: 2006-10-4 18:45
Geografisk sted: Tilst


Tilbage til Live shops

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster

cron