Yourhobby.dk

Vil du gerne have testet og kommenteret dit osc-projekt, så lav et indlæg her. <br>Vær åben for kritik, og vær mod andre, som du ønsker de skal være mod dig.

Redaktør: Redaktionen

Yourhobby.dk

Indlægaf tommy25 » 2008-05-31 14:41

Hej alle!

Vi har nu været oppe at køre et stykke tid men vil egentligt gerne have lidt ris/ros Vedr. min shop ;)

På forhånd tak

Tommy
Brugeravatar
tommy25
Oldtimer :o)
Oldtimer :o)
 
Indlæg: 298
Tilmeldt: 2007-09-5 09:50

Re: Yourhobby.dk

Indlægaf Kennith » 2008-06-1 00:26

Overordnet er den OK ikke noget fantastisk men OK der er ikke helt sammenhæng mellem farverne f.eks. syntes jeg ikke den blå der er brugt til navigationen og infoboxheading passer sammen med den grønne du bruger til knapper.

Jeg HADER sider der er overklistrer med unødige animationer, og der falder du ind. Hvad er formålet med at flagne er animerede? jeg ved godt mange sysntes det ser sjovt ud med de rullende infobokse som du har med tilbud. Men helt ærligt det er unødvendgit det gør det svært at holde fokus på der man kigger på. Hvis du absolut vil have den så få sat tempoet ned på den den kører så hurtigt at der ikke er nogen der har en chance for at læse og forholde sig til indholdet. Når man kommer ind på en kategori så er der så 10 produkter under hinanden der alle sammen har en animeret købnu knap, det holder ikke. Jeg syntes den er meget sød men det er kitch, og for mig direkte irreterende at se på i sær når den er der 10 gange på samme side.

Jeg formoder at du tager kreditkort da du jo har ikoner i en infoboks, men tager du ikke andet end Dankort og Visa kort? iøvrigt er ikonet fra viasakortet forældet og de skal i følge PBS have de gældende.

Hvor er listen med kategorier? formoder det er et valg du har truffet bevist at fjerne den, men jeg tror det er et forkert valg. Jeg syntes det var møgirreterende at navigere rundt på siden. Der er jo virkelig ikke nogen grund til at gøre det besværligt for kunderne at finde varerne eller skifte mellem kategorierne.

Selv om jeg starter med at sige den er OK så vil jeg da lige til sidst indskyde at det jo er tydeligt at det er noget du selv, eller en anden ikke profesionel, har bikset sammen designmæssigt.

Så overordnet konklution manglende konsistens i design/farver og for mange animationer.

Dette er en tilføjelse: Jeg har i nat set siden med 1024x768 i skærmopløsning og den holder altså ikke. Der skal scrolles både vandret og lodret.
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg


Tilbage til Live shops

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 14 gæster

cron