Lidt kritik eller andet

Vil du gerne have testet og kommenteret dit osc-projekt, så lav et indlæg her. <br>Vær åben for kritik, og vær mod andre, som du ønsker de skal være mod dig.

Redaktør: Redaktionen

Lidt kritik eller andet

Indlægaf fluefiskere.dk » 2009-05-27 07:23

Jeg vil da også gerne lige høre hvad folk syntes ....

Shoppen er ikke startet endnu og ej heller ikke så stor (håber jeg den bliver med tiden ) ...den er lavet som et sideløbende projekt og som tilbehør til min hjemmeside http://www.fluefiskere.dk

Shoppen er her http://www.shop.fluefiskere.dk

Med venlig hilsen
Steen
fluefiskere.dk
Novice
Novice
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 2009-05-27 07:05

Re: Lidt kritik eller andet

Indlægaf agentjensen » 2009-05-27 07:56

Helt ærligt syntes jeg ikke så meget.

Jeg kan se en helt standard side - uden nogen ændringer ud over toplogo.

Jeg bryder mig ikke om at du ikke har en fast bredde på shoppen - på en bredskærm se den ikke pæn ud.
Centershop vil være et godt forslag til dig.

Guestaccount vil absolut også være et modul jeg anbefaler
+ ændre designet til noget der ikke ligner en standard løsning.

Har du betalt B-ronnow websolution for siden - så forlang noget mere end en standard shop du kan downloade herinde på forummet.

Beklager de hårde ord - men det er sådan jeg ser det.

Mvh

AgentJensen


forøvrigt fedt med en side hvor man kan købe fluefiskeri ting.
KUN en tåbe frygter ikke PHP :-)
agentjensen
Ekspert medlem
Ekspert medlem
 
Indlæg: 1418
Tilmeldt: 2007-01-4 17:47
Geografisk sted: Halskov v/Skive

Re: Lidt kritik eller andet

Indlægaf pertho » 2009-05-27 08:05

Og hvis det "Made by....." absolut skal stå der, så bed dem dog om, at linket virker :!:
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25

Re: Lidt kritik eller andet

Indlægaf fluefiskere.dk » 2009-05-27 08:11

Det er altid godt med god og konstruktiv kritik
At http://www.b-ronnow.dk/ ikke har sat en brede på er min egen skyld ....... det er faktisk mig selv der har sagt præsis hvordan den skal se ud men kan godt se den skal have en brede på ....samt lidt design på også ....

Så er der lidt og arbejde med ..... :P

Linket virker her !!
fluefiskere.dk
Novice
Novice
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 2009-05-27 07:05

Re: Lidt kritik eller andet

Indlægaf cassim » 2009-05-27 09:17

Helt enig hvis du har betalt for at få den shop så håber jeg godt nok der er nogle gode moduler i der gør at de har været pengeværd.

Jeg vil sige du får mere for pengene med Unique free hvis det er der ikke ligger andet i shoppen.
cassim
Novice
Novice
 
Indlæg: 22
Tilmeldt: 2009-05-20 23:18

Re: Lidt kritik eller andet

Indlægaf fluefiskere.dk » 2009-05-27 10:52

Inden der konkluderes alt for meget så er der ikke betalt noget ....Det er en kammerat til mig ...og det er mig selv der har sagt hvad der skal laves og ikke laves .... har jeg noget så siger jeg det og han laver det .... Den er lavet lige ud og mere vil komme til ....

Jeg skrev her da det altid er med kritik da der kan læres en hel del af det .....
Allerede nu er der jo flere ting der skal laves og det er takket være jer .....

Tak tak

Hjemmesiden www.fluefiskere.dk har han også lavet ..... det syntes jeg faktisk han er sluppet rigtig godt fra ......
fluefiskere.dk
Novice
Novice
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 2009-05-27 07:05

Re: Lidt kritik eller andet

Indlægaf w3 » 2009-06-4 10:09

Hey,

Tillykke med din shop - med arbejde og tid, skal du nok få den til, at virke efter hensigten :)

Lige en enkelt detalje - i højre kolonne har du aktiveret boksen "Sprog" - men du anvender kun dansk...
Ud fra devicen "Less is more", bør du de-aktivere den pågældende boks.

Desuden vil jeg vove påstanden, at du ikke får mange danske kunder (hvilket jo - i.f.m. det tilgængelige sprog - nok er målgruppen) til, at vælge, at betale i US$
Dén valuta ville jeg fjerne, hvis jeg var dig.

Et tip :wink:
Når du skriver artikler i din Joomla installation, kan du med fordel linke til kategorier / produkter i din shop (i artiklen).
Husk blot, at såfremt der ligger i Session ID i slutningen af din URL, skal den fjernes, da du ellers risikerer problemer med sammenblanding af kunder / ordrer...

Sørg også for, at dine links åbner i et nyt browservindue - så den potentielle kunde stadig har din CMS liggende (bagved) som åben.
Lars
Brugeravatar
w3
Moderator
Moderator
 
Indlæg: 1219
Tilmeldt: 2004-10-18 23:15
Geografisk sted: Aulum


Tilbage til Live shops

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster

cron