[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
 OpenForum.dk • Vis emne - CreaKids - Ny Shop

CreaKids - Ny Shop

Vil du gerne have testet og kommenteret dit osc-projekt, så lav et indlæg her. <br>Vær åben for kritik, og vær mod andre, som du ønsker de skal være mod dig.

Redaktør: Redaktionen

Re: CreaKids - Ny Shop

Indlægaf pertho » 2009-11-9 13:11

Den ser i hvert fald ikke godt ud i IE6.
Jeg tror at der er gået noget galt med en eller flere <tr> eller </tr>
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25

Re: CreaKids - Ny Shop

Indlægaf agentjensen » 2009-11-9 18:05

Beklager men er sgu ikke så vild med den - men det er jo heldigvis smag og behag.
Og godt for det :shock:

Farverne, opsætningen - hastigheden....... den sviger ikke for mig.

AgentJensen
KUN en tåbe frygter ikke PHP :-)
agentjensen
Ekspert medlem
Ekspert medlem
 
Indlæg: 1418
Tilmeldt: 2007-01-4 17:47
Geografisk sted: Halskov v/Skive

Re: CreaKids - Ny Shop

Indlægaf pertho » 2009-11-9 20:45

Nu ved jeg ikke om du har rettet nogen, siden mit første indlæg, men i IE8 ser det ud til at fungere.

Du skal sikre dig, at din shop virker i alle browser versioner og - producenter.

Og ja, jeg synes den ser noget "fesen" ud, hvis du forstår hvad jeg mener?
pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25

Re: CreaKids - Ny Shop

Indlægaf pertho » 2009-11-9 21:02

pertho
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 2007-08-16 22:25


Tilbage til Live shops

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster

cron