er et såkaldt system. Kort fortalt er det et helt open source telefon system på højde med de løsninger som teledanmark tilbyder til +60.000DKK. Men hvor kommer OScommerce så ind i billedet? Jo muligheden for at integrer PBX systemet med OScommerce gør det muligt for kunden at ringe op til systemet og via en voicemenu få ordre status på det pågældende ordrenummer.
Det er denne intergration jeg søger et samarbejde til at lave samt udarbejdelse af en guide på dansk og engelsk som vi kan lægge op på siden.
Desuden skal det jo næves at Asterisk er spækket med andre feks. som voicemail email, som er meget brugbar for mig da jeg kun skal køre min forretning som "bijob" og derfor har de mindre tekninske kunder mulighed for at ringe ind og ligge en besked til den pågældende sælger/bestyre hvorefter beskeden vil blive sendt til sælgeren iform af en email med vedhæftet lydfil.
Andre ting der kan næves er ventemusik, opkaldskø, konference opkald osv.
Da de fleste webshop er mindre forretninger er den store skalerbarhed i systemet ikke så releavant men mulighederne er mange.
Min mening er; har du et OScommerce & Asterisk setup har du alle muligheder åbne for at skabe den ultimative forretning.
Andre brugbare links:
Dansk samlingsted for asterisk - http://www.asterisk.dk/
Venlig Hilsen
Kristian