Fejl i /admin/categories.php ??

Forslag til danske aktiviteter.

Redaktør: Redaktionen

Fejl i /admin/categories.php ??

Indlægaf mikkelrr » 2006-09-6 13:46

Hej alle,

Ville gerne have gjort noget ved min side mht. søgeoptimering, og har derfor kommet til at ødelægge en af linierne i [highlight=red]/admin/categories.php[/highlight] , håber der er nogle der kan hjælpe da det haster en smule.

den meddeler: [highlight=red]Fatal error: Call to undefined function: tep_get_products_head_title_tag() in /hsphere/local/home/mikkelrr/skindgalleriet.dk/admin/categories.php on line 614[/highlight]

og koden hedder: [highlight=red]<td class="main"><?php echo tep_draw_textarea_field('products_head_title_tag[' . $languages[$i]['id'] . ']', 'soft', '70', '5', (isset($products_head_title_tag[$languages[$i]['id']]) ? stripslashes($products_head_title_tag[$languages[$i]['id']]) : tep_get_products_head_title_tag($pInfo->products_id, $languages[$i]['id']))); ?></td>[/highlight]

Hvad skal jeg gøre?

håber i kan hjælpe!
Mikkel
mikkelrr
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 40
Tilmeldt: 2006-01-8 18:47

Indlægaf ladylone » 2006-09-6 19:56

Hej Mikkel

For mig ser det ud som om funktionen tep_get_products_head_title_tag() ikke kan kaldes - jeg ville starte med at se om den er tilføjet i henhold til installationsvejledningen. (i "general"-funktionerne !)
MVH
Claus
ladylone
Oldtimer :o)
Oldtimer :o)
 
Indlæg: 851
Tilmeldt: 2006-02-25 17:24
Geografisk sted: Hillerød


Tilbage til Forslag og ønsker til DK

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster

cron