[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4493: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression'
 OpenForum.dk • Vis emne - Problem efter installation af Article Manager 1.2b

Problem efter installation af Article Manager 1.2b

Danske moduler, eller oversættelser til engelske moduler.

Redaktør: Redaktionen

Problem efter installation af Article Manager 1.2b

Indlægaf LyOs » 2004-10-9 12:36

Jeg har lige installeret OSC og efterfølgende installeret Article Manager 1.2b.

Mit problem er nu at det ikke virker som det skal. Jeg er ret sikker på at jeg har fulgt installations vejledningen til sidste punktum, men jeg får stadig en fejl i loggen og ikke noget frem i OSC (ingen artikler og kun overskriften til artikkel boksen)

fejlen i min log er som følgende:
[error] PHP Fatal error: Call to undefined function: tep_has_topic_subtopics() in /..../docs/catalog/includes/boxes/articles.php on line 41

Jeg kan hvis jeg kopiere /includes/functions/articles.php over til includes/boxes/articles.php få vist artikler efter forfatter men resten virker stadig ikke.

Nogen ide til hvad jeg har gjort galt. Evt. noget jeg har overset (er vel nok ved at blive halvblind *G*)

//LyOs
LyOs
Novice
Novice
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 2004-10-9 12:28

Indlægaf LyOs » 2004-10-10 11:38

Ups hvis nu en ville tage sig tid til at lave en ordentlig opsætning på sin ftp klient så kunne det jo være det var muligt at uploade sprogfilerne og samtidig få den til at overskrive de eksisterende filer på serveren.......

Istedet for havde jeg desværre fået den opsat så den ikke overskrev allerede eksisterende filer..... Måske man skulle være god ved sig selv og skære ned på arbejdsbyrderne rundt omkring så sådan nogle dumme fejl ikke opstår så nemt.

//LyOs :oops:
LyOs
Novice
Novice
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 2004-10-9 12:28


Tilbage til Moduler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster

cron