[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4493: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression'
 OpenForum.dk • Vis emne - Dankort problemer

Dankort problemer

Danske moduler, eller oversættelser til engelske moduler.

Redaktør: Redaktionen

Dankort problemer

Indlægaf hbio » 2005-08-30 12:08

Jeg har installeret pbscc-modulet, og det ser ud til at jeg har gjort et eller andet rigtigt.
Når jeg kommer frem til siden hvor der skal indtastes dankortoplysningerne ser den dog ret mærkelig ud.

https://pay.freeway.dk/payform/relay.as ... 83f1758bce

Hvis linket ikke virker så prøv evt. at lægge en vare i indkøbskurven. Det er først når man når til betalingssiden det går galt.

Den skriver følgende meddelse:
Warning: main(includes/languages/english/FILENAME_CHECKOUT_PBSCC): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/hjemmebi/hjemmebiografen.dk/catalog/checkout_pbscc_freepay.php on line 35

Warning: main(includes/languages/english/FILENAME_CHECKOUT_PBSCC): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/hjemmebi/hjemmebiografen.dk/catalog/checkout_pbscc_freepay.php on line 35

Warning: main(): Failed opening 'includes/languages/english/FILENAME_CHECKOUT_PBSCC' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /hsphere/local/home/hjemmebi/hjemmebiografen.dk/catalog/checkout_pbscc_freepay.php on line 35


Det ville være rigtig dejligt, hvis der var een der kunne give et tips om hvad der går galt.

Mvh Morten
Brugeravatar
hbio
Novice
Novice
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 2005-03-1 22:28

Tilbage til Moduler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

cron