[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4493: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression'
 OpenForum.dk • Vis emne - Hvad skal jeg helt præcist bruge til dankort betaling?????

Hvad skal jeg helt præcist bruge til dankort betaling?????

Danske moduler, eller oversættelser til engelske moduler.

Redaktør: Redaktionen

Hvad skal jeg helt præcist bruge til dankort betaling?????

Indlægaf CMAS-Diver » 2006-05-22 13:29

Jeg er i fuld sving med min webshop og jeg leder efter en god og billig dankort løsning. Inden jeg køber noget vil jeg dog være helt sikker på hvad det er jeg skal bruge.

Jeg har webhotel hos B-one. De understøtter ikke SSL. Skal jeg have webhotel som understøtter SSL eller er der andre muligheder?

Jeg kører Oscommerce creloaded 6.2 standard med sidste patch. Findes der et modul til betaling til denne udgave?

Jeg har fundet ud af jeg skal bruge:

Betalingsmodul til oscommerce.
Betalingsgateway (Men hvorfra????? og findes der et betalingsmodul der passer).
PBS aftale.

Håber i kan hjælpe... :-)


Mvh

Lasse
CMAS-Diver
Novice
Novice
 
Indlæg: 10
Tilmeldt: 2004-11-3 19:46

Indlægaf ladylone » 2006-05-22 14:53

Hej CMAS_Diver

Ved ikke helt hvad OScommerce creloaded 6.2.... er men

Bruger selv olby's pakke af 7. januar 2006 osc.2.2ms2, B-one og Fribetaling.dk

Har ikke mere forstand på det end at betalingsmodulet bruger SSL hos Fribetaling som så henter nødvendige sider hos B-one. Du kan læse om "teknikken" hos Fribetaling.dk.

PBS-aftalen kan godt tage tid hvis ikke du har den endnu. Vores erfaring har været at de har meget travlt og har svært ved at overholde det de lover på deres hjemmeside. Du skal først have en "gateway" inden du søger indløsningsaftale hos PBS.

Håber du kan bruge det, og at du får indput fra andre.

MVH
Claus
ladylone
Oldtimer :o)
Oldtimer :o)
 
Indlæg: 851
Tilmeldt: 2006-02-25 17:24
Geografisk sted: Hillerød


Tilbage til Moduler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron