PDFkatalog og Eksport til prisvis

Danske moduler, eller oversættelser til engelske moduler.

Redaktør: Redaktionen

PDFkatalog og Eksport til prisvis

Indlægaf tumbol » 2008-10-13 21:50

Og igen er det til ZENCART (som bare ikke har noget support i DK :( )

Kan prisvis' eksport til OsC også bruges til zencart eller findes der et modul til eksport da produkliste???

Og kan man ligeledes få et modul til at vise en vare i PDF som i har til OsC???

Håber nogle vil svare selvom det selvfølgelig måske ikke er det rigtige at stille spg. til zencart her...

(P.S. har fortrudt mange gange at jeg valgte Zencart istedet for OsC, men synes det er for stor en opgave at skulle skifte nu :( )
tumbol
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 72
Tilmeldt: 2006-01-28 11:03

Re: PDFkatalog og Eksport til prisvis

Indlægaf Kennith » 2008-10-13 23:36

Jeg kender ikke ZenCart men den er jo baseret på osCommerce så det kan jo lade sig gøre at lave det, og sansynligvis kan man i en vis udstrækning bruge den kode der i de nævnte contributions. Men næppe uden at skulle foretage nogle ændringer.

Med henblik på flytning til et osCommerce systems så kan det som regl lade sig gøre uden de helt store problemer (igen snakker jeg dog uden at kende noget ZenCart) Men i bund og grund er en flytning jo et spørgsmål om at udlæse data fra det ene sted og indlæse dem det andet sted. Begge dele kørr php og MySQL så det kan lade sig gøre. Hvis ikke du selv kan det så bør en erfaren programmøt kunne lave et script eller flytte data for dig på nogle få timer. Men med 2 så udbredte systemer ville jeg heller ikke blive overrasket hvis der allerde fandtes en pakket løsing man kunne he nte gratis et eller andet sted, men jeg ved det ikke.
Hvis du har spørgsmål til Unique Free så stil dem her viewforum.php?f=53
Brugeravatar
Kennith
VIP medlem
VIP medlem
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: 2007-04-30 01:15
Geografisk sted: Aalborg


Tilbage til Moduler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster

cron