Efter mange timers arbejde fra W3 og undertegned, er det dejligt at dele det med andre, men men men - ingen roser uden torne.
En bruger herinde (yahookvind) fik hjælp fra W3 af personlig slags, hvilket er en service ud over hvad man kan håbe på, og hvad er takken. ?
W3 blev tilsvinet og beskyldt for at have ødelagt hans webshop, hvilket skyldes at han selv havde skiftet password på databasen for at hindre at W3 skulle få adgang senere.
Nu stiller jeg mig så på bagbenene og hælder ham ud herinde for at skåne andre for samme.
Inden i hjælper folk (ud over indlæg herinde) så vær beredt på at det kan give bagslag.
Jeg er godt nok DYBT skuffet over at en user kan betale en GRATIS service på den måde. Jeg personligt lukker 200% ned for hjælp til denne bruger. Ét er at du høster "vores" arbejde og udover det får specielt hjælp, så ikke alene kommer han med beskyldninger, men han fjerner også vores lille credit i bunden. (hvilket naturlig vis er tilladt i andre tilfælde)
DYB respekt for alle herinde, men den slags mener jeg skal slåes op, så vi i fremtiden måske slipper for den slags.
Hvorfor skriver "JEG" dette indlæg og ikke W3 ? Ja det gør jeg fordi jeg er "første" initiativtager til oscommerce Manager 1.0 oversættelsen og fordi jeg IKKE vil lade en sådan episode stå hen i det ukendte.
Det er muligt at dette indlæg blir slettet af administrationen, eller at jeg bliver udelukket, men så har jeg i det mindste fået luft.