Ønskes: CMS med godt artikelsystem og shop/bridge til osC

Generel debat om brug af CMS. Kan jeg bruge det til det her ? Forslag og ideer til CMS-"dækningen" her på OpenForum ? Forslag til et godt CMS, vi skal oprette en forum-kategori til og se igennem ? Eller andet generelt.

Redaktør: Redaktionen

Ønskes: CMS med godt artikelsystem og shop/bridge til osC

Indlægaf nilfri » 2004-06-19 16:11

NU kan jeg ikke trække den længere. Hen over sommeren skal jeg LIVE med en shop (ja osC)

Jeg skal have et artikel-system koblet på - absolut must!

Dvs. det skal kunne styre mine (og andres) artikler i Emner/Underemner etc. Der skal være gode søgekriterier, og læserne må gerne kunne kommentere direkte eller via et forum.

Desuden ville jeg rigtigt gerne kunne linke til produkter i osC. Shoppen og info-artiklerne er ikke noget filantropisk foretagende; det skal helst kunne løbe nogenlunde rundt...

Èn løsning er naturligvis at blive "indenfor" osC i form af en contribution som Article Manager. Den er dog efter min mening tynd mht. opstilling,
søgning og andre ret væsentlige ting.

Som artikelsystem mv. er PageSetter (til PostNuke) er aldeles glimrende; bla. fordi man selv kan definere datastruktur. Men opsætningen kan vist være tricky; og under alle omstændigheder er der - trods talrige løfter - aldrig blevet lavet en OS/gratis bridge fra PN til osC.

phpNuke (der har en bridge til osC) har jeg fået frarådet - bla. pga. sikkerhedssystemet og programmørerne bag (?).

Men hvad er der så?

ER der et rigtigt godt artikelsystem til osC, ER der en bridge fra et OS CMS til osC - eller ser du andre muligheder?

mvh
Finn

PS. ezPublish ser jeg sjældent nævnt; det har ellers det hele?
nilfri
Godt igang
Godt igang
 
Indlæg: 101
Tilmeldt: 2003-07-5 21:39
Geografisk sted: Roskilde

Tilbage til Generel debat

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster

cron